Turkse kapper

Leon5504

Stoppelbaard
Ben dan toch maar niet geweest.... ik heb het hem wel gevraagd en de blik in zijn ogen toen ik vertelde wat ik wel en niet wilde sprak boekdelen

We houden het rustig zoals het is momenteel

[
IMG_20170513_154218_zpsrxa5xsw2.jpg
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoelang je baardreis nu reeds duurt??? ik vind dit modelletje om te beginnen wel echt vet.......
 
Die hebben niet eens het fatsoen om op een vraag te reageren.
2X geschreven en het wordt wel gelezen, maar reageren niet.
Dat vind ik vrij arrogant overkomen, en zegt voor mij gelijk wat over de sfeer.
Dat herken ik niet ben er onlangs geweest. Barbier weet waar hij over praat en werd perfect geholpen.
 

Weeble

Volle Baard
Contact opnemen via Facebook is ook niet de beste manier.
Je krijgt zoveel meldingen als Facebook gebruiker dat een bericht onbedoeld niet gelezen wordt.
Een beller is sneller zeggen we maar!
 
Contact opnemen via Facebook is ook niet de beste manier.
Je krijgt zoveel meldingen als Facebook gebruiker dat een bericht onbedoeld niet gelezen wordt.
Een beller is sneller zeggen we maar!
Precies. Ook daar herken ik dit verhaal niet in stelde ook een vraag via FB na 5 min antwoord. Dit gaat mijn vaste barbier worden.
[DOUBLEPOST=1498663230][/DOUBLEPOST]Of gewoon langs gaan IJmuiden is niet zo groot dus is om de hoek.
 

Hartenheer

Zware baard
Contact opnemen via Facebook is ook niet de beste manier.
Je krijgt zoveel meldingen als Facebook gebruiker dat een bericht onbedoeld niet gelezen wordt.
Een beller is sneller zeggen we maar!
Bij mij zegt het wel wat over fatsoen.
Krijg ook vele berichten, maar zal altijd antwoorden.
Positief of negatief, maar heb wel het fatsoen om te reageren.

Als ze geen berichten op FB willen, TIP.
GEEN FB BEGINNEN

Het is voor mij nog geen km van huis, dus ook op de hoek.
 

Beardish

Baard
Hey baardbroeders,

Ik woon in Antwerpen en ga eigenlijk al jaren naar de turkse/marokaanse kapper.
Die jongens knippen mijn haar prima voor weinig geld en wat belangrijker is, ik hoef geen afspraak te maken.

Door mijn job heb ik heel weinig tijd en het is dus enkel als het me past (onverwacht een gaatje in het agenda) dat ik er binnenloop.

Nu is mijn vraag of ik daar mijn baard zou durven laten bijwerken of blijf ik daar beter weg en probeer ik een afspraak te maken bij een barbier in de stad (minstens 2 weken vooraf) .... ?

iemand ervaring hiermee ? pos of neg ?

Bedankt !

Ik, zelf van Marokkaanse afkomst, ga sinds ik het mij herinner bij een Marokkaanse kapper. Niet elke kapper is evengoed, zoals niet elke bakker evengoed is. Het is een beetje zoeken, ik voel het meestal wel aan. Mijn kapper heeft zelf ook een baard en begrijpt meteen waar ik naartoe wil...
Ik vind het vooral belangrijk dat hij mijn baard bewerkt met een schaar en zo min mogelijk met de tondeuse.

Mijn kapper ligt in het Brusselse, maar ik durf mij wel eens verplaatsen tot mijn kapper in Antwerpen, omdat die verdomd goed is.
Indien interesse, stuur ik je het adres en geef ik je zijn naam even ;)

Ik hoor het wel..
 

Robbyvm

Baard
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoelang je baardreis nu reeds duurt??? ik vind dit modelletje om te beginnen wel echt vet.......
Beetje late reactie waarvoor mijn excuses...
de baardreis is begonnen in december 2016, ondertussen af en toe wat bijgeknipt maar niet veel
[DOUBLEPOST=1499423843][/DOUBLEPOST]
Ik, zelf van Marokkaanse afkomst, ga sinds ik het mij herinner bij een Marokkaanse kapper. Niet elke kapper is evengoed, zoals niet elke bakker evengoed is. Het is een beetje zoeken, ik voel het meestal wel aan. Mijn kapper heeft zelf ook een baard en begrijpt meteen waar ik naartoe wil...
Ik vind het vooral belangrijk dat hij mijn baard bewerkt met een schaar en zo min mogelijk met de tondeuse.

Mijn kapper ligt in het Brusselse, maar ik durf mij wel eens verplaatsen tot mijn kapper in Antwerpen, omdat die verdomd goed is.
Indien interesse, stuur ik je het adres en geef ik je zijn naam even ;)

Ik hoor het wel..


Ik ben zeker geïnteresseerd in het adres van je kapper want ik woon in Antwerpen.... Als die met een baard omkan, graag !

Zo ziet hij er vandaag uit

IMG_20170624_005135_zpspag4xlsy.jpg
 

Beardish

Baard
Beetje late reactie waarvoor mijn excuses...
de baardreis is begonnen in december 2016, ondertussen af en toe wat bijgeknipt maar niet veel
[DOUBLEPOST=1499423843][/DOUBLEPOST]


Ik ben zeker geïnteresseerd in het adres van je kapper want ik woon in Antwerpen.... Als die met een baard omkan, graag !

Zo ziet hij er vandaag uit

IMG_20170624_005135_zpspag4xlsy.jpg

"Ons Kapsalon"

Brederodestraat 76, Antwerpen.

Vragen achter Youssef. De enige baardmens trouwens. Hij is de eerste kapper die je tegenkomt eens je binnenstapt.

Succes!
 

Kale666man

Baardaap
Hier in vlijmen zit ook een turkse kapper en snapt het wel,toen ik nog een sik had of wat dan ook nam of liet ik fotoos zien en snapt hij de bedoeling wel
 

Kale666man

Baardaap
Laatst ben ik in tilburg geweest,ook naar een turkse kappper en ben dik tevreden.
Hier in vlijmen staat nu een andere en die zegt wat je ook vraagt overal ja op.
Maar die staan bijna de hele dag te roken buiten en hebben het niet druk.
In tilburg daarintegen moest ik wel 2 uur wachten bijna maar die snapt het wel.
Foto meegenonen en hij zei ook geljjk wat er moest gebeuren dan.
Spreekt duidelijk nederlands buiten zijn eigen taal,en veel mannen voornamelijk turks,ook met een baard.
Dus,kortsamengevat,prima kapper die murat.
 

RCM

Baardaap
Bij ons sinds kort ook een turkse kapper in het dorp. Er staat heel groot BARBERSHOP op het raam. Regelmatig al voorbij gereden en zie er geregeld mensen zitten. Vorige week eens naar binnen gegaan en gevraagd als die ook ervaring had met baarden. Deze meneer vertelde mij dat hij zo af en toe eens eens een baard 'knipt'! Ik vroeg aan hem als hij ook echter alleen de bakkebaarden kon faden! Volgens hem moet dan de hele baard onder handen worden genomen! Mooi niet dus... en met GIERENDE BANDEN NAAR HUIS..... :):):):)
 

Kale666man

Baardaap
Hahaha goed bekeken Roy,ja heel de baard aanpakken.
Ja dan zou ik ook met gierende banden weg zijn gegaan en een donut hebben gedraaid met een vinger naar me voorhoofd.
Nee bij enige twijfel zou ik ook zijn weggegaan.
Die van mij belde net dat de stoel waar ik op zat te wachten vorige week weer eindelijk droog is na al mijn angstszweet daar van te voren.
 

RCM

Baardaap
@Kale666man , Tja, hij bedoelde het wellicht goed, maar daar trappen wij dus mooi niet in. :). Haha, die angstzweet, en arme stoel ;)... Maar Richard, je hebt het wel maar even gedaan en je beschikt nu over een FANTASTISCHE baard! (Y)
 

Kale666man

Baardaap
Ja maar ik had twee uur de tijd om te wachten daar en alles te observeren
Maar vond het wel even eng ook maar toen ik met hem praatte zoals je weet werd ik wel weer droog en hij begreep het gelijk met die foto.
Hier in vlijmen was eerst ook wel goed,maar die doen nu mee met de sigarettentest buiten,want hebben niks geen klanten meer.
 
Banner image
Top