The yeard

Kale666man

Baardaap
Ja wassen mag toch wel en RCM je bent ook helemaal gek jij.
Maar ja vind je reactie wel weer grappig met je eraf tellen
 
  • Like
Reactions: RCM

Kale666man

Baardaap
Gaat goed heroen zit net df weer te kijken maar super hoor.
De lengte vind ik ook zo mooi,maar ik heb geduld en kom je achterna
 

Glenn

Baard
Beard + year = yeard en persoonlijk wil dit zeggen dat men een baard een vol jaar laat groeien zonder te knippen en te trimmen.
Maar iedereen interpreteert dat hoe hij dat wilt....Ze gaan u niet doodschieten als je daar anders over denkt.
 
  • Like
Reactions: RCM

Kale666man

Baardaap
Dank je Glenn en anders kies ik voor doodschieten.
Dan sterf ik wel met eergevoel en eigen gedachte.
Nee alle gekheid op een stokje,was gewoon benieuwd ernaar en,als wassen al niet mocht dan stopte ik wel.
Denk dat ik dan niet meer binnenkom,laat staan het bed in.
 
Voor mij is het toch het tegenovergestelde hoor. Een yeard is voor mij niet knippen,niet bijwerken,afdoen,onder handen nemen. Juist laten groeien,wassen en olie en balsem erin.... that's a yeard
Toffe baard heb jij by the way!!
[DOUBLEPOST=1667589745][/DOUBLEPOST]
Voor mij is het toch het tegenovergestelde hoor. Een yeard is voor mij niet knippen,niet bijwerken,afdoen,onder handen nemen. Juist laten groeien,wassen en olie en balsem erin.... that's a yeard
Toffe baard heb jij by the way!! Dik hoor..
 

Macx

Baardaap
Voor mij is een Yeard, als je een jaar niets aan de lengte laat knippen, de zijkanten en de lijnen mogen natuurlijk wel worden bijgehouden als je dat zou willen. In mijn geval is het zo, ik heb in juni jl. mijn baard iets aan de zijkanten laten bijwerken zodat het niet te breed zou worden. Dat betekent dus niet dat die Yeard nu weer zes maanden verlengt moet worden omdat ik iets aan de zijkanten heb laten doen. Het gaat in mijn opinie over de lengte, en dat betekent dat ik in de eerste week van december 2022 in het bezit ben van een YEARD, ik heb vandaag trouwens al een afspraak gemaakt met Tino de barbershop in Breda, om de baard op 8 december a.s. een beetje netjes te maken en voor mijn kapsel.
 
Banner image
Top