The Bearded Bastard - Beard Oil & Wax

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Zelf heb ik de evolutie omgekeerd gedaan ;)

Woodsman bevalt prima maar Man of the Woods bevalt veel beter (voor mij uiteraard ;) )
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik had juist gedacht, dat de Woodsman je beter zou bevallen, aangezien die veel sterker naar bos en ook nog eens kampvuur ruikt.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Dan verschillen we daar toch wel wat van mening aangezien ik net die Man of the Woods veel meer naar bos en kampvuur vind ruiken :)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dat hoort niet zo te zijn of ze hebben bij mij de deksels van de blikjes verwisseld. :confused:
Ik zal het even nagaan, voordat ik onzin ga uitkramen.o_O
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
image.jpeg

De baardbalsem Woodsman van The Bearded Bastard bestaat net als Man of the Woods uit vrij veel en ongebruikelijke ingrediënten.
Naast de gebruikelijke bijenwas, lanoline, sheabutter, cacoabutter, cocos-, jojoba-, argan- en castor-olie bevat de balsem tevens saffloer-, maïs-, rijstzetmeel-, olijf- en broccolizaad-olie.
De geurolieën worden niet specifiek vermeld, maar worden afgedaan met de term: natuurlijke geurstoffen.

Woodsman is een vrij prijzige baardbalsem geleverd in een blikje van 60 gram met een goed smeerbare structuur, die een medium tot stevige hold geeft en geen kleur aan de baard geeft (belangrijk voor de grijs/wit-baarden). Woodsman is geen polisher en geeft geen specifieke glans aan de baard en snor.

De geur, die naar mijn ervaring binnen twee à drie uur verdwijnt, is steviger dan die van Man of the Woods. De geur-ervaring komt als volgt over: je vetert je hoge, vollederen houthakkerslaarzen vast, knoopt je dikke, flanellen tartan-shirt dicht, dooft het kampvuur door er grond over te scheppen, slingert je canvas rugzak over je schouder, laat je vingers door je baard glijden en terwijl je een richting kiest loop je over een dikke moslaag het woud in.
 
Banner image
Top