The Beard road

Carlo17

Baard
Hou iedereen ,

Hier maar weer is een update. Het groeit nog steeds lekker. Het is een beetje rommelig nu maar wil het toch echt nu is laten groeien voordat ik de barbier er aan last zitten.
Mijn snor ga ik proberen te laten groeien en niet meer bij te knippen. Het zal wel even haren bijten worden want ze groeien eerst om mijn lip mijn mond in voordat ik ze opzij kan kammen.

8281881D-9597-4E14-ADBF-8A2832E6C660.jpeg E5ED9D2F-FB59-4C96-8BA0-D439ED6FDEAA.jpeg C19434F3-A6AB-45FA-ACC2-192536CDD86A.jpeg
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Net even het hele topic weer doorgenomen: wat is toch lekker gegaan, die baardreis van je en nog lang niet afgelopen. :)>(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Carlo17,
Je baard ziet er goed uit. (Y)(Y). Prima om hem nog wat verder uit te laten groeien met een grotere snor.
Als je daarna bij de barbier geweest bent zal hij er super strak uit zien.
Ga zo door Texman:)>
 

Carlo17

Baard
Als ik het een beetje zo bekijkt ziet het er aan de zijkant niet zo goed uit. Ik mis wat lengt onderaan mijn kin. De sik is wel goed op lengte alleen de dekking erachter niet. Zou dit komen omdat ik mijn neklijn te hoog hebt gehouden?D3B09977-31BC-457A-A063-12FA9EBA6F47.jpegC52E4708-8D29-4923-9014-6C58B6F50874.jpegACD87B9A-FC91-4B79-88A2-D05BACE2191A.jpeg
 

Nipa

Baard
Als ik het een beetje zo bekijkt ziet het er aan de zijkant niet zo goed uit. Ik mis wat lengt onderaan mijn kin. De sik is wel goed op lengte alleen de dekking erachter niet. Zou dit komen omdat ik mijn neklijn te hoog hebt gehouden?Bekijk bijlage 8203
Bekijk bijlage 8204Bekijk bijlage 8205

Hmmm ik lijk net hetzelfde probleem te hebben. De ruimte achter wat er op de kin groeit, is niet dik. Vind ikzelf van m'n baard een minpunt. Van jou komt het zeker in orde denk ik.
 

RCM

Baardaap
Van de voorkant ziet het er inderdaad beter uit dan de zijkant. Maar niet getreurd hoor. Gewoonweg je halslijn een stuk lager ofwel alles laten meegroeien en het 'probleem lost zich vanzelf op. Ga ervoor want je hebt een fantastische baard. :)>:)>:)>
 

Carlo17

Baard
Van de voorkant ziet het er inderdaad beter uit dan de zijkant. Maar niet getreurd hoor. Gewoonweg je halslijn een stuk lager ofwel alles laten meegroeien en het 'probleem lost zich vanzelf op. Ga ervoor want je hebt een fantastische baard. :)>:)>:)>

Dank je. Ik laat het maar groeien dan en zie het wel. Wou hem eigenlijk stukje inkorten en dan weer verder.
 
  • Like
Reactions: RCM

Texman

Koning Baard
Ha @Carlo17 ,
Ik sluit mij aan bij het advies van Roy.
Op zich heb je een erg mooie baard.(Y)(Y)(Y) De zijkanten blijven qua lengte even wat achter bij de voorkant.
Dus voorlopig even de zijkanten met rust laten dan komt het helemaal goed.
Succes Texman :)>
 

MarcusAurelius

Stoppelbaard
he @Carlo17 ,

Ik ben nieuw hier en tijdens mijn zoektocht naar hoe ik mijn halslijn moet bijhouden ben ik terecht gekomen op jouw thread.
Je hebt echt een awesome beard! voor mij echt een inspiratie, als ik zie hoe je baardgroei was op zes weken en hoe het zich heeft ontwikkeld geeft mij dat hoop. zelf heb ik ook niet een al te dik bezaaide baardgroei maar soortgelijk als die van jou denk ik wel. Ik hoop dat ik dit ook kan behalen!

tnx for the inspiration!
 

Carlo17

Baard
he @Carlo17 ,

Ik ben nieuw hier en tijdens mijn zoektocht naar hoe ik mijn halslijn moet bijhouden ben ik terecht gekomen op jouw thread.
Je hebt echt een awesome beard! voor mij echt een inspiratie, als ik zie hoe je baardgroei was op zes weken en hoe het zich heeft ontwikkeld geeft mij dat hoop. zelf heb ik ook niet een al te dik bezaaide baardgroei maar soortgelijk als die van jou denk ik wel. Ik hoop dat ik dit ook kan behalen!

tnx for the inspiration!

Dank je voor het compliment. Gewoon volhouden en het komt vanzelf wel denk ik. En de halslijn niet te laag houden maar dat heb je vast al gelezen.
 

Carlo17

Baard
Sinds de laatste week wat last van erg droge huid en schilfers op mijn kin. Jeukt ook als de neten.
Nu kam ik mijn baard opzij en smeert er lokaal baardolie op maar of dat nou de remedie is. Ik hoop niet dat het gaat ontsteken ofzo want dan ben ik verder van huis.

Zou het kunnen van de Bossman baard producten? Ik heb er last van sinds ik dat gebruik of zou het toeval zijn?
 

Texman

Koning Baard
Probeer eens een tijdje Dr. Bronner peppermint soap.
Ik gebruik het al jaren. En werkt heel goed tegen jeuk.
Probeer het om de dag te gebruiken andere dagen alleen uitspoelen.
Even geen andere producten gebruiken.
DRBPEP1L_large.jpg
 
Banner image
Top