The Beard road

Carlo17

Baard
mooie baard, even ver als ik ben op de baardreis.... alleen moet ik de vrouw nog omkrijgen....


Hoop dat het lukt. Het is toch wel leuk als ze het ook leuk vindt.
Mijn vrouw wil alleen de snor niet te lang zodat ze dat niet heel de tijd proeft. Moet zeggen dat ik het zelf ook niet zo praktisch vindt. Toen ik hem wat langer had zat kon ik amper ijs eten met slagroom , zat helemaal onder. Zodra die over mijn bovenlip gaat kort ik die wat in
 

Carlo17

Baard
Hier weer is een updatje.
Nu iets meer als 5 maanden bezig.
Ik merk wel dat ik er nu een stuk minder mee bezig bent als in het begin en het groeit gewoon gestaag.
Het wordt wel wild allemaal nu en vooral als ik gedouched hebt dan krijg ik het echt niet meer in model en lijk wel een vogelnest :)>.
Het ritueel heb ik ook inmiddels voor mijzelf , in de ochtend wax erin en voor het slapen olie en meer doe ik er eigenlijk niet aan.

IMG_1077.JPG
 

Carlo17

Baard
Morgen dan leeft mijn baard alweer een half jaar.
Mijn doel was om hem een jaar te laten groeien maar weet niet of ik dat ga redden.
Ik vind de lengte wel goed zo eigenlijk en zou alleen de zijkanten wat voller willen. Maar we zien wel. Eerst nog maar is goed over nadenken.IMG_1355.JPGIMG_1356.JPG
 

Carlo17

Baard
Nou wat heb ik een spijt zeg.
Het groeide gestaag en dacht hoe zou het zijn om hem wat korter te hebben.
Ik had dit IMG_1823.JPG

En loop nu met dit
IMG_1822.JPG

Weer een les geleerd en weet nu wat ik wel wil in ieder geval. Niet zo korte baard in ieder geval. Was erg tevreden met hoe die was en heb me toch laten verleiden om hem wat korter te doen omdat mijn vrouw dat ook leuker vindt.

Nou maar weer laten groeien. Ik denk dat het zo 2 a 3 maanden duurt voordat ik weer terug bent waar ik was.
 
Banner image
Top