The Beard road

Carlo17

Baard
Zit te twijfelen of ik mijn neklijn niet te laag heb. Hebben jullie wat advies voordat ik het scheermes pak.IMG_0345.JPG
 

Bijlagen

  • IMG_0343.JPG
    IMG_0343.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 187

Ardjan

Baardaap
Zit te twijfelen of ik mijn neklijn niet te laag heb. Hebben jullie wat advies voordat ik het scheermes pak.Bekijk bijlage 4302
Beter een lagere neklijn dan dat 't ie te hoog is! Bij mij heeft de barbier een tijdje terug de neklijn aan één kant iets te hoog gezet (ehum, balen natuurlijk); Als je een volle baard wil is dat later maar moeilijk meer goed te krijgen; ja lang wachten, wachten, tot het weer een beetje gezicht is; vandaar dat ik zeg; doe de neklijn niet te hoog.
Kijk anders is op onderstaande link:
http://m.wezooz.be/video-jongeren/baard-trimmen
Overigens, een prima baard heb je. :)>
 

Carlo17

Baard
Beter een lagere neklijn dan dat 't ie te hoog is! Bij mij heeft de barbier een tijdje terug de neklijn aan één kant iets te hoog gezet (ehum, balen natuurlijk); Als je een volle baard wil is dat later maar moeilijk meer goed te krijgen; ja lang wachten, wachten, tot het weer een beetje gezicht is; vandaar dat ik zeg; doe de neklijn niet te hoog.
Kijk anders is op onderstaande link:
http://m.wezooz.be/video-jongeren/baard-trimmen
Overigens, een prima baard heb je. :)>

Ik laat het maar groeien voorlopig want ik wil zeker een volle baard met wat lengte. Kan het altijd nog iets hoger maken en wat je zegt lager wordt weer wat moeilijker.
 

Carlo17

Baard
Nu zo goed als 3 maanden onderweg en zeer tevreden en het begint nu aardig dicht te groeien.
Ik merk aan mijzelf dat ik een stuk zelfverzekerder bent met baard.
Ik heb mezelf ook voorgenomen om er nu weer 3 maanden vanaf te blijven.
Heb in deze 3 maanden alleen de snor wat bijgewerkt en mijn neklijn. Van de snor had ik een beetje spijt en daar ga ik nu ook vanaf blijven. Al met al een zeer leuke baardweg die ik genomen hebt.

IMG_0472.JPG IMG_0478.JPG IMG_0477.JPG
 

Carlo17

Baard
Zo weer een maandje verder en nu op ongeveer 4 maanden.
Jeetje wat een verschil met mijn eerste post.
Alles is wel redelijk dicht gegroeid en ben zeer tevreden.
Ik had nooit verwacht dat het dit resultaat zou worden.
Het enigste wat ik er aan gedaan heb is mijn snor wat getrimd. Met eten werd het irritant en mijn vrouw vind het allemaal best als alleen de snor maar beperkt blijft want anders proeft ze heel de tijd haren.
Nou daar kan ik mee leven aangezien ze der eerst helemaal niets van moest hebben.
Ik ben zeer benieuwd tot hoever ik zelf wil gaan met de lengte maar voorlopig gaan we nog effe door.

IMG_0703.JPG IMG_0699.JPG IMG_0702.JPG
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dat gaat snel!
Je bent nu al op het punt van je "einddoel/voorbeeld"-foto.
Fijn, dat de dame des huizes meegaat in je keuze.
Op naar de Heard. :)>(Y)
 
Banner image
Top