The Barberstation, erg coole zaak!

IvarO

Stoppelbaard
Hi baardbroeders,

Vandaag voor het eerst even een kijkje wezen nemen in The Barberstation, echt super coole zaak.
Krakende muziek van grammofoonplaten, barbierstoelen uit 1900 (na Christus dat dan weer wel), het doet aan als een museum. Bij binnenkomst wordt je na begroeting, bier, koffie of Jack Daniels aangeboden terwijl je wacht op je beurt. Een dikke sigaar hoeft hier niet te ontbreken. Achterin zit een Tattoo artist, bebaard en al.
Naast een keur van baard, snor en haar producten hebben ze uiteraard ook hun eigen lijn Pomade. De reclame sticker hiervoor wilde ik graag even met jullie delen, gezien ik hem erg tof vind.

Ik vind ze aardig aan de prijs, ik heb er geen ervaring mee want ik ben recentelijk aan het groeien.
Mijn eigen kapper knipt mijn haar, werkt de contouren bij, wenkbrauwen, neushaar, oorhaar, wangen, snor en baard voor €17,50.
Het is een Turks zaakje waar ik al 10 jaar kom en als ik even binnenwip doen ze het bijwerken, nekharen snor en baard even tussendoor voor niets.

The Barberstation rekent €19,- om alleen de baard en snor contouren bij te werken.
Een volledige beurt voor de baard moet €34,- opleveren....
Het totaal plaatje klopt wel, geen hoogblonde doos die vraagt of je een dagje vrij hebt of Libelle's op tafel maar Playboys en motorbladen..
De barbieren zijn of zwaar bebaard, of onder de tattoo's, of iig een epische snor of een combi. Onder de witte barbiersjas wel een dikke stropdas met minimaal een dubbele Windsor.

Ik weet niet wat jullie ervaring is maar ik vind dat best veel geld.

Toch wil ik even reclame voor ze maken, ik hoop dat dat geoorloofd is want het is echt een echte mannen zaak.
mzzzll!!!

p.s. Whatupp met die liggende foto's?
 

Bijlagen

  • IMG_6488.JPG
    IMG_6488.JPG
    149 KB · Weergaven: 103

IvarO

Stoppelbaard