The Barberstation, erg coole zaak!

IvarO

Stoppelbaard
Hi baardbroeders,

Vandaag voor het eerst even een kijkje wezen nemen in The Barberstation, echt super coole zaak.
Krakende muziek van grammofoonplaten, barbierstoelen uit 1900 (na Christus dat dan weer wel), het doet aan als een museum. Bij binnenkomst wordt je na begroeting, bier, koffie of Jack Daniels aangeboden terwijl je wacht op je beurt. Een dikke sigaar hoeft hier niet te ontbreken. Achterin zit een Tattoo artist, bebaard en al.
Naast een keur van baard, snor en haar producten hebben ze uiteraard ook hun eigen lijn Pomade. De reclame sticker hiervoor wilde ik graag even met jullie delen, gezien ik hem erg tof vind.

Ik vind ze aardig aan de prijs, ik heb er geen ervaring mee want ik ben recentelijk aan het groeien.
Mijn eigen kapper knipt mijn haar, werkt de contouren bij, wenkbrauwen, neushaar, oorhaar, wangen, snor en baard voor €17,50.
Het is een Turks zaakje waar ik al 10 jaar kom en als ik even binnenwip doen ze het bijwerken, nekharen snor en baard even tussendoor voor niets.

The Barberstation rekent €19,- om alleen de baard en snor contouren bij te werken.
Een volledige beurt voor de baard moet €34,- opleveren....
Het totaal plaatje klopt wel, geen hoogblonde doos die vraagt of je een dagje vrij hebt of Libelle's op tafel maar Playboys en motorbladen..
De barbieren zijn of zwaar bebaard, of onder de tattoo's, of iig een epische snor of een combi. Onder de witte barbiersjas wel een dikke stropdas met minimaal een dubbele Windsor.

Ik weet niet wat jullie ervaring is maar ik vind dat best veel geld.

Toch wil ik even reclame voor ze maken, ik hoop dat dat geoorloofd is want het is echt een echte mannen zaak.
mzzzll!!!

p.s. Whatupp met die liggende foto's?
 

Bijlagen

  • IMG_6488.JPG
    IMG_6488.JPG
    149 KB · Weergaven: 103

IvarO

Stoppelbaard
Bij mij blijven de Turkse kappers met hun poten van mij haar en al zeker van mijne baard. Loop nog liever als een clochard met je baard tot op mijn knietjes :D:)>
Hoezo dan?
In mijn opinie zijn deze vaak veel beter dan de doorsnee Nederlandse kapster die met name op vrouwen kapsels gericht zijn.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Waarschijnlijk te strak en te kort :p

Ik zie vaak playmobilbaardjes bij de Turkse kapper vandaan komen..
 

IvarO

Stoppelbaard
Je was in arnhem?? Of in nijmegen?

Arnhem.
[DOUBLEPOST=1476378283][/DOUBLEPOST]voor wat betrreft de reactie van reiziger, ik zie je punt. zo is het zeker niet bedoeld, denegerend naar vrouwen toe of wat dan ook.
Hun incompetentie vwb mannen kapsels en of baarden is waar ik op doelde.

Om dan direct reacties te krijgen over geiten ivm een Turkse kapper zou je ook wat van kunnen vinden. Maar goed, rasisme is blijkbaar makkelijker te verteren dan seksisme.

Happy bearding!
 

PetKiv

Baard
Zelf ook in Arnhem geweest. Voor mij was de prijs-pretverhouding het wel waard. Ze verkopen niet alleen een techniek (knippen etc.) maar maken er een experience van. Kwaliteit vd barbier zelf was ik niet direct over te spreken in de zin dat dat nou het verschil maakt - het is echt het totaalpakket. Morgen overigens langs bij de barberstation in Nijmegen. Kortom mij is het dus waard en beter dan eerdere barbiers. Cheers!
 

GuusK

Stoppelbaard
Barberstation rekent 23.50 (plus 5 euro afspraak)

Zo wilde ik laatst gaan en heb een afspraak online gemaakt. Deze heb ik toch maar weer geannuleerd toen ik zag dat dit me 28.50 euro zou kosten.
Dat is voor mij toch echt de grens.. zeker met zo'n baardje die ik heb..
 

WeAre138

Stoppelbaard
Ben juist weg gegaan bij Barber Station(Nijmegen) omdat ik vond dat de kwaliteit achteruit en meer ging op kwantiteit. Wat wil je met 3 zaken. Dat vind ik nu juist mooi aan Schorem, die kunnen groter gaan maar die doen het juist niet.
Ben toen meegaan naar Den Bosch met een ex-werknemer van de Barber Station die toen voor zichzelf begon. En nu dat er in Oss ook eentje zit en heel toevallig ook een ex werknemer van Barber Station. En hij zei het zelf. Ook hij vond dat het aan kwaliteit achteruit was gegaan
 

Kale666man

Baardaap
Nou gezellig hoor,leuk om te lezen!
Die geit vond ik het enige leuke,het plaatje dan. maar voor de rest niks.
Mag je hier op het forum een topic starten met mijn favorieten dieren.
Bv mijn baard en huisdier ofzo
 

Glenn

Baard
Heel die barbier circus komt me de strot uit.
Het is gewoon één commercieel gerichte (Hipster or whatever zooi) om de klant af te zetten.
Goed voor je als je dat belangrijk vindt en het zijn geld waard vindt maar mij zegt het niks.
Oldies, sterke drank, sigaren of noem het 'the Gentleman thing',
Dit alles hoeft niet zo nodig voor mij wanneer ik mijn baard wil bijwerken.
Ben al heel blij als iemand zijn schaar vakkundig en naar mijn tevredenheid weet te hanteren.
Of dat nu een 90 jarige Turk is zonder baard en of tattoo's, of een hoogblonde Dame, mij primeert het resultaat.

Mijn mening en enkel en alleen mijn mening....Ieder doet wat hij zelf wilt of belangrijk vindt.
 

Texman

Koning Baard
Ik ben vorig jaar een keer bij Schorem in Rotterdam geweest.
Ik had van een collega een bon gekregen voor een knipbeurt.
Ik was er al heel vroeg heen gegaan maar er waren al meer dan 10 mensen voor mij.
Het was een leuke totaal belevenis Maar een tweede keer doe ik het niet want het duurt mij veel te lang.
Je kan geen afspraak maken en het is ook behoorlijk duur.
 

RCM

Baardaap
@Texman , ik heb toevallig laatst hun documentaire gezien op youtube. Erg leuk om te zien, prima sfeer, beetje commercieel maar vooral voor mij te ver weg!

 

Brian

Stoppelbaard
Leuke documentaire, helaas voor mij te ver, ruim 2 uur enkele reis.
Mijn barber avontuur komt later, zit op een kleine 1 cm nu dus nog wel enkele maandjes te gaan.

Ik werk de baard zelf wel bij met een tondeuse en klein schaartje, dat gaat voor alsnog prima :)
 
Banner image
Top