Tattoos

Lowrider

Stoppelbaard
Rechterarm. Een halve sleeve, ooit nog wel verder naar boven. Wanneer geen idee...
3 sterren weten de voetbalfans onder ons wel ;-). 30 kampioenschappen voor Ajax. #DB17 = Daley Blind met rugnummer 17.
Naam van m'n dochter, andere dochter staat op onderbeen.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 137
  • image.jpg
    image.jpg
    206 KB · Weergaven: 122

Danny

Baard
Hierbij mijn 2 full longsleeves Tatzz en chest Tatzz hahahah
Bekijk bijlage 134
Weliswaar zonder baard last summer vacation @Dubai:)>

Ziet er goed uit!

Wat kost dan nu zo'n sleeve?

Zelf heb ik 3 tattoos, 1 op mijn linker schouder, 1 op mijn rechter schouder en 1 op mijn onderbeen.

Wel wil ik nog steeds graag een sleeve met daarin het bijbel verhaal vanaf de schepping tot aan openbaringen in beeldvorm.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ziet er goed uit!

Wat kost dan nu zo'n sleeve?

Zelf heb ik 3 tattoos, 1 op mijn linker schouder, 1 op mijn rechter schouder en 1 op mijn onderbeen.

Wel wil ik nog steeds graag een sleeve met daarin het bijbel verhaal vanaf de schepping tot aan openbaringen in beeldvorm.
Ben zelf atheïst, maar vind dat wel een übervet idee!
Zoiets moet je laten ontwerpen wat vaak niet goedkoop is, en dan moet het nog gezet worden in, ik schat zo'n 3 á 4 sessies.
Hoeveel zoiets gaat kosten hangt van je tatoeëerder af, maar goedkoop zal het niet zijn. Drie nullen gaat het sowieso hebben. En dan heb ik het over 1 arm ;)
 

Danny

Baard
Ik geloof best dat er iets in maar vind de bijbel een inspirerend boek. Maar dat terzijde ;) Het lijkt mij echter een waanzinnig idee.

Ik denk dat ik ook wel iets kwijt ben rond de €2000, ofdat ik het er voor over heb is nog de vraag.... Zeker met een kleintje op komst :D
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ik geloof best dat er iets in maar vind de bijbel een inspirerend boek. Maar dat terzijde ;) Het lijkt mij echter een waanzinnig idee.

Ik denk dat ik ook wel iets kwijt ben rond de €2000, ofdat ik het er voor over heb is nog de vraag.... Zeker met een kleintje op komst :D
Ja dure hobby. Kids ook haha
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Tattoo on GuysGuys(Y)(Y)(Y)

Prijzen verschillen natuurlijk qua tattoo-Shops...
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Prijzen verschillen natuurlijk qua tattoo-Shops...
Kwaliteit ook en dat staat in mijn optiek voorop, het is iets wat je leven blijft
en daar mag iets tegenover staan, voor een dubbeltje op de eerst rang gaat
in dit geval niet op al zou iedereen, inclusief ikzelf, dit natuurlijk graag willen ;)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Kwaliteit ook en dat staat in mijn optiek voorop, het is iets wat je leven blijft
en daar mag iets tegenover staan
A good tattoo isn't cheap,...........and a cheap tattoo isn't good ;)

Als mijn gepantserde schouder over enkele maanden helemaal af is post ik ook nog wel eens een plaatje :)>
 
Banner image
Top