TapaTalk

Zou heel erg fijn zijn als dit forum ook via Tapatalk bereikbaar zou zijn. Kun je makkelijk via smartphone of pad het forum bereiken.
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Succes ermee Barrymossel, hoop dat je dit voor ons regelen :)
 
Seintje!

Ik ben er echt geen fan van en ik weet niet of ik het geïnstalleerd laat (meerdere redenen), maar voorlopig werkt het.
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Ik ben het as we speak aan het gebruiken, ik kende het nog niet, dus ben benieuwd hoe goed dit werkt.

Thanks Barry
 
Wat mij betreft werkt de responsive versie van het forum toch een stuk fijner. En heeft het alle opties.

En het is een test. Dus het kan zijn dat het over een paar dagen weer weg is, aangezien ik al wat issues zie... :(
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Tot nu toe heb ik de toegevoegde waarde van Tapatalk nog niet kunnen vinden in de korte tijd dat ik het nu gebruik.
Denk niet dat ik het nog veel zal gebruiken.
 

Ratlook

Volle Baard
Nou voel ik me net Hans ha ha. :p waar gaat dit over. .. ?

Ik ben blij dat jij die vraag stelde...hahaha

Weet je....al die dingen hebben totaal mijn interesse niet..

Ik heb een telefoontje waar ik mee kan BELLEN [en SMS]
[ niet verder vertellen, is een geheim proef-model]

Daarin zit een prepaid-kaart en HI moet mij elk jaar weer

helpen herinneren dat het tegoed bijna is verlopen.

Ik gebruik hem alleen in "Nood" en verder heb ik mijn huis-telefoon.

---
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ja Hans, hoeveel mensen kunnen zich tegenwoordig nog redden zonder al die snufjes der technologie. ?
Stel dat het Internet er wereldwijd af valt.. Komt voor de meeste mensen niet goed. :p
 

Ratlook

Volle Baard
Ja Hans, hoeveel mensen kunnen zich tegenwoordig nog redden zonder al die snufjes der technologie. ?
Stel dat het Internet er wereldwijd af valt.. Komt voor de meeste mensen niet goed. :p

---
Daar heb je natuurlijk gelijk in Rutger, maar ik bedoel eigenlijk

meer die dingen waardoor mensen overal meer naar beneden kijken naar hun

telefoontje dan dat ze contact met hun omgeving hebben.

Die meeste mensen gebruiken het alleen maar voor de "fun" en niet

voor ECHT noodzakelijke dingen.

Ga voor de gein eens met je auto voor een station staan

en kijk naar de mensen die het station uitlopen.

Het is echt lachwekkend om te zien !!!

Ze denken allemaal dat ze veel echte contacten hebben, maar ik ben

bang dat er een hele generatie opgroeit die totaal contact-gestoord is !!!!!

Maar ik weet het...ik ben een oude lul .[hahahaha]

---
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Je hebt volkomen gelijk Hans. Helaas ben ik bang dat dat alleen maar erger wordt. Wat er momenteel allemaal in ontwikkeling is wil jij niet weten.
 

Ratlook

Volle Baard
Je hebt volkomen gelijk Hans. Helaas ben ik bang dat dat alleen maar erger wordt. Wat er momenteel allemaal in ontwikkeling is wil jij niet weten.

Ik weet gelukig wel wat er [bijna] allemaal in ontwikkeling is,

ik probeer tenminste wel zoveel mogelijk van alles "op de hoogte te blijven"

omdat ik niet geheel wereldvreemd wil zijn....

En wat Barry ook zegt....als je het niet begrijpt heb je het ook niet nodig hahaha

---
 
Ik ben bijzonder blij met deze uitbreiding. En hoop van harte dat het blijft. Ik volg een stuk of twaalf fora, door Tapatalk krijg ik berichten bij nieuwe topics, staat alles netjes op een rijtje wat ik nog moet lezen. Zo mis ik niets en hoef ook niet al die fora af te struinen in de webbrowsers. Dertig duimen naar boven van mij.
 
Banner image
Top