Superfurry's Beard Polisher & Stache-Wax

P

Pellie

Guest
Ik gebruik de balsems nu een paar weken en ben erg tevreden. Baard lekker zacht, geur hele dag bijna te ruiken, goede hold. Ik gebruik bijna niets anders meer nu. Doe het nu zo: als ik weg ga, dan balsem, blijf ik thuis, gebruik ik olie. Heb nog veel olie, anders komt het nooit op haha.
 
P

Pellie

Guest
Ik heb op dit moment de 40 crooks in een grote pot en de rum & raisins en fresh formula als sample. Eigenlijk vind ik ze alle 3 wel lekker, maar hoe vaker ik rum & raisins gebruik, des te lekkerder ik deze ga vinden. Terwijl ik hem in het begin het minste vond.
 
P

Pellie

Guest
Ik vind rum & raisins ook niet ruiken naar rum en rozijnen, maar toch heeft het wel iets. Mijn zoon gaf laatst een knuffel en die zei gelijk:' hej je baard ruikt naar rozijnen'. Dus het zou wel waar kunnen zijn.....
 

zenn

Zware baard
Over '40 Crooks' gesproken; 'k kon de geur eerst niet echt thuisbrengen, maar volgens mij ruikt het naar Play-Doh klei!? Zou igg de naam verklaren; 40 boefjes. :p

Tevens over aparte geuren, 'k zou best een 'De Vergulde Hand' versie willen; dat gebruikte mijn overgrootopa, mijn opa & mijn vader altijd en het ruikt zo lekker! :D

"De zachte vrouwenhand
Trekt hier de klanten aan
en de Vergulde Hand
voorkomt dat ze weer gaan"

:)>
 

Jerry1980

Baard
gebruik zelf ook al een tijdje de spullen van Ivan. ik heb de heliotropex ( een limited edition ) en d whiskey and tabacco. die laatste gebruik ik maar heel af en toe als ik op stap ga met de mannen van the dutch beard and moustache association. ik heb meerdere balmen geprobeerd maar dit is tot nu toe de enige die in in de loop van de dag nog ruik en aanwezig blijft in mijn baard en ook nog een stukken goedkoper is dan de bekendere merken
 
Banner image
Top