snorrewax grave before shave

maximum

Zware baard
Deze ga ik enkele bestellen rechtstreeks in de usa:)..Iemand ervaring met deze wax of zou een balsem van dit merk ook volstaan voor de snor?Doe dit namelijk ook met balsem van HA en dat gaat redelijk(Y)Beard up:)>
 
Ik heb enkel ervaring met de Gentlemans blend. Dat is dan ook het enige wat ik van GBS heb. De geur moet ik zeggen vind ik zeer aangenaam!

Vergeleken met de snorrenwax van Percy Nobleman en Capt Fawcetts Booze n Baccy, heeft de Gentlemans Blend een echte medium hold.

Met mijn redelijke lange snor en jaargetijden (lees: minder wind), is dit momenteel mijn To-Go snorrenwax.

Die Booze n Baccy, is een strong hold en iets lastiger aan te brengen omdat die echt taai is! En heeft voor mij teveel hold waardoor mijn handlebar krul te dun wordt. Ik prefereer namelijk een iets vollere punt ipv dun gedraaide krulsnor.

De Percy Nobleman, heeft het meest lichte hold. Maar naar mijn idee veel meer voedend effect vanwege de ingrediënten die er in zitten. En met een beetje warme huid of warme dagen, lost het wax een beetje op waardoor de hold verloren gaat. En sommige haren wat minder in de pas gaan staan gedurende de dag.

Mijn ervaring heeft mij geleerd dat ik met een kortere snor, de strong hold prefereer. Met redelijk lange snor de medium. En tegen de tijd dat mijn snor verder dan mijn gelaat rijkt, zal ik denk ik eerder neigen naar de soft hold van Percy Nobleman. Want ik hou wel van die volle, lange snorren ipv dun gedraaide sprietjes.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ga je 'm krullen? :D

Ik gebruik momenteel niet zo veel snorrenwax meer.. Maar gaat wel weer gebeuren dadelijk. Heerlijk!
De één is idd de andere niet. Die van Mr. Natty is bijvoorbeeld erg stug en bijna niet in te brengen.. :confused: Van Capt. Fawcett is weer iets te licht waardoor het effect na een paar uurtjes al weg is. En dan heb ik het niet over de krulsnor, maar gewoon om de haren op zij te houden..
Met GbS snorrenwax heb ik geen ervaring. Ben benieuwd wat jij daar van vindt.. (Y)
 

Ontw3rper

Baard
Mijn ervaring is dat de snorrenwax van gbs gentlemen blend niet heel veel hold heeft in vergelijking met die van Damn Good Soap. Ik krijg m met gbs niet mee in een krul, mn snor dan ;-)

Ik ga de volgende keer voor een reukloze stugge snorrewax om zo GBS wax te blijven gebruiken.
 

maximum

Zware baard
Ga je 'm krullen:D(Y)

Haha who knows Arjay:DNee het is vooraal om hem wat naar de zijkanten te duwen(Y)..Doe dat nu met balsem van HA maar die geeft voortaan te weinig hold en de snorrewax van proraso die ik heb vind ik wat plakkerig;)

Mijn ervaring is dat de snorrenwax van gbs gentlemen blend niet heel veel hold heeft in vergelijking met die van Damn Good Soap. Ik krijg m met gbs niet mee in een krul, mn snor dan ;-)

Ik ga de volgende keer voor een reukloze stugge snorrewax om zo GBS wax te blijven gebruiken.

Thanks voor de feedback(Y)
Beard up:)>
 
Mijn ervaring is dat de snorrenwax van gbs gentlemen blend niet heel veel hold heeft in vergelijking met die van Damn Good Soap. Ik krijg m met gbs niet mee in een krul, mn snor dan ;-)

Ik ga de volgende keer voor een reukloze stugge snorrewax om zo GBS wax te blijven gebruiken.

Mag ik vragen hoe lang je snor is?
Heb je eventueel een close up foto van je snor?
 

Ontw3rper

Baard
Afgelopen week de punten van mijn snorgeknipt en op mijn bovenlip getrimt... zoenen met een snor ertussen is niet lekker zeg maar. Zal nog even in mijn baard voortgang database kijken
 
Banner image
Top