Snorretje

Bee1984

Baard
Dat monster van mij begint inmiddels behoorlijk door te groeien.
En daarmee begin ik er steeds wat meer last van te krijgen zodat ik me er ook steeds meer aan ga ergeren.
Vooral in de hoeken, maar ook steeds meer bovenop krult ie m'n mond in en met eten en drinken wordt dat steeds lastiger zonder dat die halve snor eronder zit.

Tijd om iets bij te trimmen dus maar. Ik weet dat het hier net zoiets is als vloeken in de kerk, maar opzij kammen met een dotje balsem helpt inmiddels niet meer. De snor is blijkbaar al net zo eigenwijs als ik zelf! :D

Om nu niet meteen de bende te hard te slopen vraag ik even jullie mening. Hoe vinden jullie dat ik dit het beste kan aanpakken? Er moet wel iets van proporties in de snor blijven natuurlijk :)>

 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Tja, ik ben niet zo van het knippen en trimmen dus ik laat
het advies aan de andere forumleden over, ik blijf het wel volgen natuurlijk :D
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Jilis beetje bijknippen kan geen kwaad...heb ik met mijn Stache ook gedaan 2 wkn gelee(Y)
Maar niet te veel heh....anders is het geen Corleone-Steelow meer(Y)

:)>:D
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Ik zelf kam het altijd schuin naar beneden. Dat is al de natuurlijke richting van mijn snor. En dan haal ik voorzichtig met een trimmer alles weg wat over mijn bovenlip komt. Naast mijn mondhoeken is mijn stash wat langer, en dat loopt mijn baard in. Bij foto's van @Arjay is dat allemaal net ff beter te zien dan bij mij.
 

Bee1984

Baard
Poging gedaan. Wel heel voorzichtig en vooral niet teveel :)
Op de foto niet heel goed te zien maar met eten werkt het nu wel weer een stuk beter.



Mezelf zojuist eerst maar eens een klein baardschaartje cadeau gedaan via ebay.
Zal vast een stukje makkelijker knippen! Hoewel dat ook weer niet te vaak moet gebeuren natuurlijk... :)>
 

RonnieDoorzon

Volle Baard
Inderdaad niet zo vaak knippen.
Zo af en toe alles voorzichtig bijknippen tot een mooie gewenste lengte.
Maar probeer dan je mond te tuiten, door middel van je bovenlip richting je neus te duwen, en dan het schaartje op de verticale manier te laten knippen.

(Y):)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Dat kan idd. Ik doe het net andersom. Ik houd mijn lip tegen mijn boventanden aan (naar binnen toe zeg maar) en dan ook verticaal knippen. Andere methode, zelfde resultaat.. ;)
 

Bee1984

Baard
Haha ik zou echt in staat zijn er eentje aan te schaffen. Maar denk dat dat met verzendkosten vanuit de US toch wel een beetje prijzig wordt!
Maar dan heb wel iets heel vets natuurlijk!
[DOUBLEPOST=1427717483][/DOUBLEPOST]Anders maar een mustache trainer aanschaffen?

kaiser-mustache-trainer-the-World-Almanac-1901.jpg
 

GlennBG

Volle Baard
image.jpeg Zelf heb ik het opgegeven dat de snor in het gareel te houden is op het moment...
Na nog 4 maanden vanaf nu ga ik opnieuw naar de barbier om minimaal bij te laten werken.
Is een keuze. Wat eten betreft wordt je creatief. Vla, pudding etc. gaat gemakkelijk naar binnen door lepel omgekeerd in mond te doen. Zo blijf je relatief schoon.
 

Mrgourmet

Baard
Wat pommade erin? maar dat is een keuze?
ikzelf vind handlebar mustache mooi. dus dara moet aardig wat pommande/wax in elke ochtend.
vin dhet wel een fijn ritueeltje

en idd. eten van bepaalde dingen en een snor is waardeloos :D hahah!

ps toffe snor hoor!
 
Banner image
Top