Snorrenwax

Erikpriem

Baard
Beste baard & snor mannen
Ik heb een vraag over snorrenwax.
Wil graag weten wat nu de beste is.
Kijk uit na jullie reacties. :)>
 

svvander

Baard
Ik zou het ook wel eens willen weten... ik probeer mijn snor nu te "zetten" met mijn baardwax, maar ik vermoed dat dit veel beter zou gaan met snorwax.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Het gaat inderdaad beter met snorrenwax omdat die samenstelling "verfijnder" is (geen idee hoe ik het ander moet noemen (Arjay???)

Wat de beste is, ligt aan de persoon die ze gebruikt en is dus erg individueel net als bij olie en baardwax of balsem.
 
  • Like
Reactions: Jos

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Dat kan als je snorwax gebruikt, maar ik vind dat het pas "lukt" wanneer je een bepaalde lengte hebt qua snor.

Bij mij was het eerst een maand of 2 doorbijten en dan kan je de boel netjes in de gewenste richting kammen met behulp van snorwax.

Er zijn op YT meer dan voldoende voorbeelden maar het komt eigenlijk steeds op hetzelfde neer.

Uit het postje halen met de nagel van de duim zoals baardwax, goed warm wrijven, inbrengen met de vingers, door de snor kammen met een snorrenkam en nadien met de hand verder in model brengen.

Succes alvast (Y)
 

JeroenP

Volle Baard
Bedankt Cowboy,

ik zal binnenkort eerst eens naar de barbier hier in het hoge noorden. Hopelijk kan hij mijn partner wat tevreden stellen....wp_ss_20161129_0002.png wp_ss_20161129_0001.png
[DOUBLEPOST=1480869605][/DOUBLEPOST]dit zijn mijn voorkeuren met name de onderste baard. En met goede snor...
 

Bekkers

Baard
Bedankt Cowboy,

ik zal binnenkort eerst eens naar de barbier hier in het hoge noorden. Hopelijk kan hij mijn partner wat tevreden stellen....Bekijk bijlage 3729 Bekijk bijlage 3730
[DOUBLEPOST=1480869605][/DOUBLEPOST]dit zijn mijn voorkeuren met name de onderste baard. En met goede snor...
Die onderste baard vind ik ook superstrak, Jeroen. Zou de beste man familie zijn van HairyBeard?
Die van jou groeit trouwens ook al aardig in die richting.
 

JeroenP

Volle Baard
bedankt voor het compliment. Mijn baard heeft bijna de gewenste lengte en vanaf dan word mijn baard alleen maar mooier omdat de langzaam groeiende haren ook de lengte krijgen. Ik bekijk mijn baard altijd van maand tot maand. Leuk om diverse fotos naast elkaar te leggen.
 

Joep

Zware baard
Even een oud topic nieuwe adem inblazen.

Ik ben binnenkort jarig en wil wat snorwax op mijn verlanglijst zetten, maar ik weet niet welke. Dit is één van de weinige topics die ik kon vinden over snorwax. Het kan natuurlijk best zijn dat ik weer eens niet goed gekeken heb, dat gebeurt mij wel vaker.

Als ik het goed zie dan heeft alleen @Cowboy zijn favorieten snorwax genoemd, namelijk de snorwax van Woodsman. Die hebben ze nou juist net niet bij mijnbaard.nl en ik zie hem ook elders niet. Hebben andere nog suggesties van goede snorwax? Het liefst heb ik geurloos, want het zit wel vlak onder je neus en je moet er de hele dag aan ruiken.
 

Joep

Zware baard
Hahahahaha, ik zet je wel aan het werk hè Prof?
En ik heb nog niet eens de moeite genomen om het nieuwe Beards & Boots topic helemaal door te nemen, nu voel ik me wel schuldig. :oops:
Geen haast hoor, het duurt nog wel even voor ik jarig ben :D
 

LuckyBasterd

Volle Baard
ow dan gaan we daar is spieken... recent update.. nice... :)

Heb zelf die van Mr bear.. alleen ben daar op uitgekeken en is wat stug, maar moet op voordat ik ander koop.....
ik verwarm deze altijd even met de blower... en dan aanbrengen en borstelen.

Vind een rond potje op zak niet praktisch dus keek naar de sticks.. ben fan van die van beardbrand.. maar ja die leveren niet (meer)
Snel over de snor, snorrenkam er bij en done!

Had ook die Stern Hongaarse snorwax.. Fijn, maar de geur is behoorlijk muf.. dat is wel jammer.. neutraal is goed maar muf niet fijn.. verder top spul!
Enne makkelijk en snel aan te brengen, dotje tussen de vingers, inwrijven even wachten en met de kam / hand in model.. EN makkelijk uit te wassen en zakformaat.

Nu dus zoekende naar een andere wax die makkelijk opzak gestoken kan worden, bij voorkeur zo'n stick...

Want we nemen al zo veel mee.......
- Sleutel (key organizer, scheelt VEEEL ruimte)
- Eventueel werksleutels
- Beurs (rfid creditcardhouder, scheelt VEEEL ruimte)
- Mini snorkam welke in de beurs past
- Telefoon
- Zakdoek voor de snor af te kunnen vegen
- Snorwax

Kent iemand Raedical IP66 Snor Wax of de Suavecito Grooming Wax
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Jawel, die ken ik beiden, maar zodra ze er propylparabenen, parafine en meer van dat soort ingrediënten aan toe voegen haak ik heel snel af.
Leuk om het goedkoop te houden, maar slecht voor huid en haar.

De Hongaar is inderdaad goed, maar met een vreemde lucht.

Ga maar spieken bij Can You Handle Bar.
 
Banner image
Top