Show je laatste baard equipment aankopen

Vorige kam was kapot, nu onderstaande gekocht:
Apothecary87-168-copy-400x600.jpg
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ja, dat is wel zo, maar ik heb nu de mahonie-houten kam van mijnbaard.nl ontvangen en deze vind ik zeker van een andere orde, dan de normale houten kam.
De Redwood-kam is mooi glad en zorgvuldig afgewerkt en ligt lekker in de hand. Doordat de nerf van mahonie-hout dichter is, dan bij goedkopere houtsoorten, glijden de tanden van de kam soepel door de baardharen.
Ik ben er blij mee! :)


image.jpeg
 

Ardjan

Baardaap
Ja, dat is wel zo, maar ik heb nu de mahonie-houten kam van mijnbaard.nl ontvangen en deze vind ik zeker van een andere orde, dan de normale houten kam.
De Redwood-kam is mooi glad en zorgvuldig afgewerkt en ligt lekker in de hand. Doordat de nerf van mahonie-hout dichter is, dan bij goedkopere houtsoorten, glijden de tanden van de kam soepel door de baardharen.
Ik ben er blij mee! :)


Bekijk bijlage 4476
Heb ik ook deze; fantastisch kammetje! (Y)
 
van de week dit aangeschaft op mijnbaard.nl
en past goed wat ik al had en ben er super blij mee toppp spul . al ruikt de Orchard baardbalsem echt naar snoepjes vind ik persoonlijk maar me vriendin vind het geweldig . toppp

1 woody beard wash
2 finishing fudge professional grooming
3 orchard baardbalsem
4 cadeau de blanco wax mini
20170607_171907.jpg

20170607_163806.jpg
 

MichelC

Baard
20170611_091005.jpg

Gisteren mijn Mijnbaard bestelling afgehaald, shavette, baard schaar, huismerk Woody beard wash en een mega kam. Twee bestellingen van AliExpress binnen gekregen, das sen scheerkwast en baard borstel met kam. verder bij de kijkshop de Wahl baard trimmer op batterijen opgehaald van mijn laatste freebees :)

@Carlo17 ik ben benieuwd wat je van de Honest Amish baard zeep vind. Wil die wel halen als mijn blok argan zeep van de tuinen, herstel Holland & Barrett (kan er nog niet aan wennen), op is.
 
@Dannyoldersma laat zeker eens weten hoe deze allemaal bevallen:

woody beard wash
finishing fudge professional grooming
orchard baardbalsem

woody beard wash . echt super fijn en je hebt er echt super weinig van nodig schuimt goed en lekker luchtje niet echt sterk . maar je baard woord zacht je kan er echt lang mee doen .

finishing fudge professional grooming wax is echt super geeft zo'n lekker lucht . de baard blijft mooi in model plus voelt lekker zacht aan .

orchard baardbalsem
jaa het zelfde als hier boven ook heerlijk spul persoonlijk vind ik het naar snoepjes ruike de geur is wel lekker niet overheersend.

al met al . leuke producten Cowboy ik ben er blij mee .

grt Danny
 
Banner image
Top