Show je laatste baard equipment aankopen

Zojuist mijn eerste bestelling bij MijnBaard gedaan aangezien mijn Baardwax aardig leeg begon te raken.

IMG_20160602_204150.jpg

What you see:
- Bluebeards Revenge Shavette
- Morgan's Beard & Moustache Wax
- MijnBaard Woody Baardolie
- Lord Double Edge Razors
- MijnBaard Grove Baardkam

Kon op Google en met de zoekfunctie van het forum geen soortgelijk topic vinden, dus het leek me leuk om zo eens te zien wat en hoe vaak men nieuwe gear aanschaft.
 
Inmiddels heb ik een Etherische Hop olie binnen, maar ik moet zeggen dat deze helaas erg teleursteld. Het hoppige karakter wat ik had verwacht is in de verste verte niet te bespeuren, laat staan bij die paar druppels in de Baardolie.

Ach, soms ontdek je een pareltje, en soms is het een teleurstelling. IMG_20160618_164459.jpg
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Omdat het vaak heel geconcentreerd is ruikt het vanuit het potje heel anders. Kan wel schelen als je de juiste dosering weet toe te passen..
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Klopt zeer zeker.

Best mogelijk dat in een lichte dosering de geur best lekker is, of in een combinatie met andere geuren bijvoorbeeld ;)
 
Ik denk dat hierbij ook nog meeweegt dat het geen puur extract is maar 'slechtst' 10%. Ach, het ruikt niet vies en complimenteerde goed met de Denne, lijkt zelfs een vleugje Citronella te bevatten, maar had gewoon andere verwachtingen.
 

GuBre

Baard
Mijn zoon heet Luuk, dus het kaartje is wel een klein beetje toepasselijk en gewoon kicken.
Het spul komt uit Australië en is organic, vegan en crualty free (dierproefvrij).
Het zijn allemaal vrij frisse geuren in combinatie met verschillende houttonen gevarieerd met bv citrus, bergamot of gember.
Ik moest er even aan wennen, maar het bevalt wel.
Nu moet ik wel zeggen dat ik nog geen vergelijkingsmateriaal heb.
Ik ga alles eerst een paar keer proberen voor ik een oordeel geef.;)
 

Jeepie

Baard
IMAG0811_zpsngcelb62.jpg


De balm is al op, olie gaat ook hard dus zodra de verhuizing klaar is en payday geweest is komt er een buttload aan GBS spul bij!
 

Jeepie

Baard
Yup, die buffel is niet voor niks gestopt met ademen! Al gebruik ik de kam en borstel maar weinig meer
 
Dan heb je nu vast een portemonnee van uienleer ;). Stiekem al een persoonlijke favoriet aan het ontwikkelen, of heb je er 1 voor elke dag van de week.
 

Lennchu

Baard
Dan heb je nu vast een portemonnee van uienleer ;). Stiekem al een persoonlijke favoriet aan het ontwikkelen, of heb je er 1 voor elke dag van de week.

Hmm niet echt een vaste favo.. Had de vikingblend al, die was wel lekker.. Kruidig, natuurlijk. Hou ik wel van.. Tot het potje Gentlemen's blend open ging en ineens iedereen verliefd was op die geur.. Ben min of meer verplicht die te gebruiken :p
 
Banner image
Top