Reuzel beardfoam

Ik heb al vele baardgroeiten gebruikt maar de enige die me baard echt een stuk zachter maakt is de reuzel beardfoam. Weet iemand welke ingrediënt (of welke combinatie) hier voor zorgt? Bovenaan de ingrediënten lijst staat sweet almond oil maar dat zit ook in bijna alle baard oliën dus dat is het denk niet.

Misschien is het wel de vorm waarin het is? Dat je haar dat schuim beter opneemt dan olie?
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Aangezien elke baard en baardharen anders is/zijn zal dit voor iedereen een ander effect hebben.

Als jij dus tevreden bent over dit product is dat een mooie meevaller en heb jij gevonden wat voor jouw baard werkt (Y)

Welke producten of combinatie van producten aan de basis ligt weet ik helaas niet :oops:
 
Bevalt de Beard Foam nog steeds?
Ik zit er aan te denken om deze ook te bestellen.

dorry voor de late reactie
ja hij bevalt zeker goed. makkelijk in gebruik en maakt je baard lekker zacht. persoonlijk niet zo'n fan van de geur maar verder een geweldig product
 

Sodium361

Stoppelbaard
Ik ben ook superfan van de Reuzel beard foam.
Na het douchen - beard foam.
Staat je baard 's ochtends in een rare krul en geen tijd om te douchen - beard foam en kammen.
Daarna ook nog wel olie en soms balm, maar ik vind mijn baard veel makkelijker in de plooi te krijgem.
Ook als na een paar uur de zijkanten beginnen te steken, beetje beard foam en kammen. Ik vind dan ook dat je de geur van de baardolie weer wat beter ruikt.
Gaat behoorlijk lang mee omdat je niet veel nodig hebt.
 

Shimai

Stoppelbaard
Smorgens maak ik mijn baard nat, beetje kammen, zelfbrouw olie erin en reuzel in de snor. Maar na een lange dag hangt mijn snor niet meer echt in model en begint hij te hangen over mijn lippen.
In mijn chaotisch bestaan weet ik nu nog geen oplossing hiervoor, wissel nog al van auto's ook door de dag en om nu van alles bij te hebben??? Mijn zakken zitten al zo vol.
Baard begint ook wel wat droog te worden en ligt te krullen onderaan.
Tips zijn welkom heren
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Met een chaotisch bestaan en wisselende plaatsen zul je toch ook wel een tas bij je hebben?
De krul onderaan de baard verdwijnt op een gegeven moment, als de baard langer wordt.
 

Shimai

Stoppelbaard
Toch ook maar eens de foam gaan bestellen, mijn baard is erg, wat zal ik zeggen, pluizig, krullerig, kris kras groeiend, onder breder uitstaand op het bakkebaard gedeelte en dan aan 1 kant zit er zo'n in een golf vallende slag in.
Maar ben gerust, ik heb al 3 klanten gehad die hem mooi vinden, hij gaat er dus niet af.
 

MichelC

Baard
In mijn chaotisch bestaan weet ik nu nog geen oplossing hiervoor, wissel nog al van auto's ook door de dag en om nu van alles bij te hebben??? Mijn zakken zitten al zo vol.
Tips zijn welkom heren

Idd. Tasje/rugtas oid mee, niet alleen voor je baard spul maar voor de rest zoals je eten. Groot fan van een 'grab bag' 35L is een mooi formaat, evt. Kleiner.
 

Shimai

Stoppelbaard
Michel, past nu niet echt in mijn bestaan, zou t wel moeten zijn Haha, maar als eigenaar van 21 bedrijven vlieg ik van auto naar vrachtwagen naar kantoor naar klant.
Mijn motto zou dus moeten zijn;
Onthaasten en misschien ontkrult mijn baard dan ook wel.
 

MichelC

Baard
Daarom juist, heb je je meuk allemaal bij je, zonder angst eens wat te vergeten in een andere auto. Je 'persoonlijke ruimte' :)
 
Banner image
Top