Poging 2

Knulletje

Zware baard
Over enkele dagen de 7 maanden bereikt. Morgen van plan voor de 2de keer de barbier te bezoeken. Wil de zijkanten korter en de snor in het midden idem.
Die snor zit best in de weg met eten en als ik lach bedekt de snor mn tanden. Wax heeft tot nog toe niet geholpen om de snor bij elkaar te houden. Tips zijn Welkom!
We gaan lekker door.
 

Bijlagen

  • 20171217_201626.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 184
  • 20171217_201552.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 153
  • 20171217_201540.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 140

dijkie

Zware baard
Zo dat is echt een prachtige volle baard geworden zeg :)>, compliment ook voor het vol houden(Y)
En ja ben het met je eens dat de snor weleens een probleempje geeft, die dan inderdaad wat korter houden;)
Succes met je verdere reis:D
 

Kale666man

Baardaap
Ik heb het ook hoor knulletje,ook met koffie drinken spetter ik alles onder en altijd een natte snor.
Met eten ook maar probeer toch vol te houden met wax en ja ik heb net als jij dat je dan je tanden niet meer ziet.
Hou me vast aan hartenheer dat het een keer overgaat en het tijd kost.
Met eten is het wel klote,met brood trek ik haast de haren van me lip hahaha.
Ja wax doe ik maar er zijn hier wel wijzere mannen op het forum die het vast beter,weten
Succes bij de barbier die misschien wel een opkossing weet
 

Knulletje

Zware baard
Zo dat is echt een prachtige volle baard geworden zeg :)>, compliment ook voor het vol houden(Y)
En ja ben het met je eens dat de snor weleens een probleempje geeft, die dan inderdaad wat korter houden;)
Succes met je verdere reis:D

Dankjewel Dijkie!
[DOUBLEPOST=1513539363][/DOUBLEPOST]
Ik heb het ook hoor knulletje,ook met koffie drinken spetter ik alles onder en altijd een natte snor.
Met eten ook maar probeer toch vol te houden met wax en ja ik heb net als jij dat je dan je tanden niet meer ziet.
Hou me vast aan hartenheer dat het een keer overgaat en het tijd kost.
Met eten is het wel klote,met brood trek ik haast de haren van me lip hahaha.
Ja wax doe ik maar er zijn hier wel wijzere mannen op het forum die het vast beter,weten
Succes bij de barbier die misschien wel een opkossing weet
Haha. Heel herkenbaar. Ik moet de baard meerdere keren per dag 'uitkloppen' of wassen. Eten wordt er niet makkelijker op. Ach, je bent daar in tegen wel bezitter van een mooie baard!
 

Hartenheer

Zware baard
Ik heb het ook hoor knulletje,ook met koffie drinken spetter ik alles onder en altijd een natte snor.

Gelukkig totaal geen last van.
Geen prettig gezicht voor je omgeving ook. Aan het eind van de dag heb je een hele snor vol met viezigheid :(


Ik hou helemaal niet van zoetigheid, maar chocolade en een moorkop vind ik heerlijk.
Die kan ik gerust eten zonder dat mijn snor onder komt.

Knip het ook bij de bovenlip kort.
 

RCM

Baardaap
Jeetje zeg wat is die weer gegroeid. Wat een exemplaar zeg! Denk inderdaad als je de zijkanten iets laat bijwerken dat die optisch nog langer lijkt. Succes morgen en ik zie het resultaat graag tegemoet komen! :)>(Y)
 

Freerider

Baard
Zo, dat op een beste baard voor 1 jaar en 7 maanden!
Ow wacht, je bent nog maar 7 maanden onderweg!
Je gebruikt pokon ipv baardolie?

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

Knulletje

Zware baard
Jeetje zeg wat is die weer gegroeid. Wat een exemplaar zeg! Denk inderdaad als je de zijkanten iets laat bijwerken dat die optisch nog langer lijkt. Succes morgen en ik zie het resultaat graag tegemoet komen! :)>(Y)
Het lijkt soms langzaam te gaan, maar een dag later kan ineens een wereld van verschil zijn, blijft apart. Ik zal het resultaat posten. Thanks!
[DOUBLEPOST=1513542354][/DOUBLEPOST]
Zo, dat op een beste baard voor 1 jaar en 7 maanden!
Ow wacht, je bent nog maar 7 maanden onderweg!
Je gebruikt pokon ipv baardolie?

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
Haha, baardolie overdag, pokon in de nacht:p.
 
Banner image
Top