Original BarBam baardolie

RonM

Baard
Na een tijdje met eigen oliën bezig geweest te zijn, ben ik toch maar overstag gegaan voor een duurdere baardolie, puur om te weten wat het verschil is tussen eigengemaakte en gekochte baardolie.

Ik heb hier geen spijt van, wat een verschil van olie! Het ruikt heerlijk naar citrus vruchten, fris zoetig en is de olie mooi helder.
Het is een wat dikkere olie die goed in je baard blijft zitten, waardoor je aan 1 keer per dag insmeren genoeg hebt.

Ik gebruik nu Barbam baardolie icm een Barbam balm, eerst een klein beetje balm met je nagel uit het blikje schrapen en vervolgens met je vingtoppen warm maken. Het wordt al snel vloeibaar om het vervolgens in je baard te smeren/masseren. En dan de olie, het is een puur genot om deze olie te gebruiken.
Een goeie aanrader!

image.jpeg
 
Laatst bewerkt:

zenn

Zware baard
'K kreeg van mijn zwager een 'intro' kit van ditzelfde merk cadeau, en 'k moet toegeven ben het volledig met @RonM eens.:)(Y)

De geur is lekker fris tov sommige andere oliën en smeert perfect. Desondanks ben 'k ook benieuwd naar de 'dark' variant ervan en
tevens het verschil met de producten van Mr. Dutchman, gezien deze ook citrusvruchten in hun receptuur hebben zitten.
 

RonM

Baard
'K kreeg van mijn zwager een 'intro' kit van ditzelfde merk cadeau, en 'k moet toegeven ben het volledig met @RonM eens.:)(Y)

De geur is lekker fris tov sommige andere oliën en smeert perfect. Desondanks ben 'k ook benieuwd naar de 'dark' variant ervan en
tevens het verschil met de producten van Mr. Dutchman, gezien deze ook citrusvruchten in hun receptuur hebben zitten.

De Dark heb ik vandaag gehaald en kan zeggen dat die nog veel lekkerder ruikt ;)
Wat mannelijker, tevens ook baardzeep gekocht.
 
Banner image
Top