Ook even voorstellen

Daniel4589

Stoppelbaard
Hallo broeders,

Bij deze zal ik mij ook even voorstellen na een tijdje mee te hebben gelezen hier op het forum.

Mijn naam is Daniel en woon in het mooie Gelderland. Na altijd een gestylde korte baard gehad te hebben dacht ik laat ik het maar eens groeien.
Helaas heb ik niet echt bijgehouden wanneer ik mij niet meer getrimd heb.
Zo af en toe heb ik er wel aan gedacht om eerst mijn baard op dezelfde lengte te scheren en vervolgens te laten groeien. Maar dan denk ik dat dat toch weer zonde is.
Ik merk wel dat ik niet een super dichte baardgroei heb en dat ik ook nog niet echt weet welke style ik op wil.
Nu heb ik net als menig andere gedacht om naar een barbier te gaan om de contouren te laten zetten. Maar dan denk ik soms, ik wacht nog wel even. Dit ook na menig topics gelezen te hebben.

Tot zover even een hoe en wat en ik zal in een ander topic mijn vorderingen gaan bijhouden.

Vragen of tips uiteraard geen enkel probleem.

Groet Daniel
 

Bijlagen

  • 20171108_185449.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 46
  • 20171108_185457.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 35
  • 20171108_185640.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 28

istawa

Zware baard
Welkom. Gewoon lekker laten groeien
Komt het allemaal wel goed met je baard.

it aint over until the fat lady sings
 

TMG1961

Baardaap
Welkom op het forum. Gewoon de baard zijn werk laten doen en de ontwikkeling met ons delen :)
 

RCM

Baardaap
Welkom en succes met je baardreis. Zou inderdaad leuk zijn je progressie te kunnen volgen. :)>(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha Daniel,
Zo te zien ben je nog betrekkelijk jong.
Dat betekend dat je baard nog niet tot volledige wasdom is gekomen.
Dus niet getreurd. Trouwens het ziet er veelbelovend uit dus lekker laten groeien.
Bij mij was het op deze leeftijd precies zo.
Veel succes!!:)>
 

Daniel4589

Stoppelbaard
Ha Daniel,
Zo te zien ben je nog betrekkelijk jong.
Dat betekend dat je baard nog niet tot volledige wasdom is gekomen.
Dus niet getreurd. Trouwens het ziet er veelbelovend uit dus lekker laten groeien.
Bij mij was het op deze leeftijd precies zo.
Veel succes!!:)>

Inderdaad nog jong 34 lentes :)
 

Kale666man

Baardaap
Hallo broeders,

Bij deze zal ik mij ook even voorstellen na een tijdje mee te hebben gelezen hier op het forum.

Mijn naam is Daniel en woon in het mooie Gelderland. Na altijd een gestylde korte baard gehad te hebben dacht ik laat ik het maar eens groeien.
Helaas heb ik niet echt bijgehouden wanneer ik mij niet meer getrimd heb.
Zo af en toe heb ik er wel aan gedacht om eerst mijn baard op dezelfde lengte te scheren en vervolgens te laten groeien. Maar dan denk ik dat dat toch weer zonde is.
Ik merk wel dat ik niet een super dichte baardgroei heb en dat ik ook nog niet echt weet welke style ik op wil.
Nu heb ik net als menig andere gedacht om naar een barbier te gaan om de contouren te laten zetten. Maar dan denk ik soms, ik wacht nog wel even. Dit ook na menig topics gelezen te hebben.

Tot zover even een hoe en wat en ik zal in een ander topic mijn vorderingen gaan bijhouden.

Vragen of tips uiteraard geen enkel probleem.

Groet Daniel
Ja welkom weer een baardbroeder erbij
 
Banner image
Top