ongewenst aan je baard zitten

aan iemands baard zitten is betasten en moet verboden worden

  • eens

    Votes: 15 71,4%
  • oneens

    Votes: 6 28,6%

  • Total voters
    21

bas

Stoppelbaard
ik vroeg me af hebben jullie er ook zo'n last van dat er "jongetjes" (mannen jong en oud zonder baardgroei) vaak ongewenst aan je baard zitten?
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Nee nooit last van. Meestal alleen de vrouwtjes die aan mijn baard zitten en die vragen het meestal van te voren.. :cool:
 

Zwollenaar

Zware baard
Mijn idee is dat er een woord toegevoegd moet worden nl ONGEWENST.
Dus Ongewenst aan iemands baard zitten is betasten en moet verboden worden.
 

bas

Stoppelbaard
okej ja ik woon in breda en heb er echt last van dat er heel veel mannen zijn (specifiek mannen zonder baard) die het heel grappig vinden om even aan mijn baard te trekken of te voelen. ik wordt daar ongemakkelijk van en helemaal wanneer ze het ongevraagd doen. Vrouwen daar aan tegen doen het weinig en als ze het doen dan vragen ze het meestal. Daar heb ik totaal geen probleem mee
 

maximum

Zware baard
Ik kom bijna elke dag in Breda voor mijn werk maar nog niets:)Dus het ligt niet aan de bredanaar;)Beard up:)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Als er al volk aan mijn baard wilt komen dan vragen ze het altijd.
Nog nooit ongevraagd betast, om het even waar dus.

Meestal zijn het vragen trouwens.

Van mannelijke aandacht heb ik nog geen last gehad ;)
 

Almer

Baard
Hmm weinig eigenlijk, er is wel een periode geweest en een paar van mijn vrienden hebben het 1 of 2 keer geprobeerd om grappig te zijn en er aan te trekken maar dat gebeurd nooit meer eigenlijk. Vind ik ook niet echt cool ofzo :)

Verder zijn het altijd de dames eigenlijk die wel nieuwsgierig zijn en waar ik sowieso geen problemen mee heb. Mannen eigenlijk helemaal niet :)
 

GlennBG

Volle Baard
Alleen vrouwen kunnen zich soms niet inhouden en moeten even voelen aan mijn bebaarde kin...tja, wat doe je d'r aan...
 

Erikpriem

Baard
Soms door het vrouwlijkschoon , maar die vragen het meestal en op mijn werk heel soms maar dan ook gevraagt of het is toegestaan om te voelen of het zacht is en het meeste is wel het HO HO HO geroep en dan is mijn antwoord , jongens dat is mijn tekst niet die van jullie
 
Dingen zoals aan iemand baard trekken zonder toestemming of opzettelijk een auto beschadigen:mad:... sommige dingen doe je gewoon niet!!!

Onlangs meegemaakt dat iemand aan mijn baard trok om een beetje de stoere plezante uit te hangen.
Ik had wel even de neiging om die gast tegen de muur te plakken.
Maar mijn familie was erbij dus heb ik hem gewoon een verwittiging gegeven en duidelijk gemaakt dat hij dat niet nog eens moet proberen.
Er zijn soms grenzen vind ik .


Dat de vrouwtjes of mijn zoontje aan mijn baard zitten stoort me niet uiteraard.
[DOUBLEPOST=1520474340][/DOUBLEPOST]sz7w5y.jpg
 
Laatst bewerkt:

Ivan

Baard
Nogal laat om er nu nog op te reageren, maar ik wil ik toch eens kwijt.

Ik zie vrijwel elke week een vriendin, die ken ik al sinds 1998. Hoewel we veel dingen samen doen, zijn er ook wel eens spanningen, over tal van zaken. Zij heeft het er wat moeilijk mee dat ik geregeld mijn baard laat groeien, ze kan geen baarden zien. Tegenwoordig is het wat verminderd, maar een tweetal jaar geleden maakte ze er nog wel eens een gewoonte van voortdurend, veelal ongevraagd, aan mijn baard te trekken. :oops: :oops: Niet bepaald aangenaam. Ik kreeg er wel eens zin van om haar een stevige vuistslag te verkopen. Ik ben af en toe behoorlijk onder invloed, dan handel ik natuurlijk impulsiever. Het zou wel eens kunnen, als ze me blíjft tergen door zo vaak aan mijn baard te trekken, dat ik me niet langer kan beheersen, en haar dan écht zal aanvallen. :oops: En wie zal dan de grote schuldige, de vuile geweldenaar zijn?? :mad::mad::mad:

Ooit postte ik op een andere site volgend bericht: Vrouw veroordeeld voor slaan van billenknijper

Ik vroeg de mensen naar hun mening. Iedereen was erover eens: de aangerande vrouw had terecht gereageerd en moest dus niet gestraft worden.

Stel dat een man een vrouw tien keer ongevraagd aan haar haar trekt, en uiteindelijk verkoopt de vrouw hem een stevige klap waarvan hij zijn neus breekt. Het is duidelijk wat de mening van de meerderheid zal zijn.

Waarom dan zou een man zich niet mogen verzetten tegen een dame die voortdurend ongevraagd aan zijn baard trekt?? :mad::mad::mad:
 

Texman

Koning Baard
Nogal laat om er nu nog op te reageren, maar ik wil ik toch eens kwijt.

Ik zie vrijwel elke week een vriendin, die ken ik al sinds 1998. Hoewel we veel dingen samen doen, zijn er ook wel eens spanningen, over tal van zaken. Zij heeft het er wat moeilijk mee dat ik geregeld mijn baard laat groeien, ze kan geen baarden zien. Tegenwoordig is het wat verminderd, maar een tweetal jaar geleden maakte ze er nog wel eens een gewoonte van voortdurend, veelal ongevraagd, aan mijn baard te trekken. :oops: :oops: Niet bepaald aangenaam. Ik kreeg er wel eens zin van om haar een stevige vuistslag te verkopen. Ik ben af en toe behoorlijk onder invloed, dan handel ik natuurlijk impulsiever. Het zou wel eens kunnen, als ze me blíjft tergen door zo vaak aan mijn baard te trekken, dat ik me niet langer kan beheersen, en haar dan écht zal aanvallen. :oops: En wie zal dan de grote schuldige, de vuile geweldenaar zijn?? :mad::mad::mad:

Ooit postte ik op een andere site volgend bericht: Vrouw veroordeeld voor slaan van billenknijper

Ik vroeg de mensen naar hun mening. Iedereen was erover eens: de aangerande vrouw had terecht gereageerd en moest dus niet gestraft worden.

Stel dat een man een vrouw tien keer ongevraagd aan haar haar trekt, en uiteindelijk verkoopt de vrouw hem een stevige klap waarvan hij zijn neus breekt. Het is duidelijk wat de mening van de meerderheid zal zijn.

Waarom dan zou een man zich niet mogen verzetten tegen een dame die voortdurend ongevraagd aan zijn baard trekt?? :mad::mad::mad:
Natuurlijk mag een man zich verzetten tegen ongewenste baardtrekkerij door vrouwen.
Maar ik denk ook dat je het in niet mis te verstane woorden duidelijk moet maken dat je er niet van gediend bent.
Ook een gewaarschuwde vrouw telt voor twee.:)>
 

Ivan

Baard
Maar ik denk ook dat je het in niet mis te verstane woorden duidelijk moet maken dat je er niet van gediend bent.

Als ik een vrouw, zonder haar toestemming te vragen of wat dan ook te zeggen, in haar achterste knijp en zij slaat mij als reactie daarop een gebroken neus, dan zal niemand compassie met mij hebben, dat is duidelijk.

Waarom zou ik het dan wél uitdrukkelijk moeten zeggen tegen een vrouw dat ze niet aan mijn baard mag trekken?? :oops::mad:
 

Texman

Koning Baard
Als ik een vrouw, zonder haar toestemming te vragen of wat dan ook te zeggen, in haar achterste knijp en zij slaat mij als reactie daarop een gebroken neus, dan zal niemand compassie met mij hebben, dat is duidelijk.

Waarom zou ik het dan wél uitdrukkelijk moeten zeggen tegen een vrouw dat ze niet aan mijn baard mag trekken?? :oops::mad:
Dat weet ik ook niet :(
 

Ivan

Baard
Er heerst bij de overgrote meerderheid van de bevolking een dubbele moraal wat betreft het pesten van mannen door vrouwen en omgekeerd, dat is duidelijk. :mad::mad::mad:
 
Banner image
Top