Olijfolie zeep

TMG1961

Baardaap
@Hartenheer De dichtstbijzijnde is voor mij in Heerlen, is ongeveer 6,5 km enkele reis, parkeren in parkeergarage kost minimaal 2 euro en dan kom je er achter dat ze in die vestiging alleen allepo zeep met laurier verkopen en geen andere pure olijfolie zeep. Nu heb ik 3 stukken zeep a 100 gram voor in totaal 4,80. Als ze pure olijfolie zeep hadden bij Holland&Baret dan was ik duurder uit.
 

TMG1961

Baardaap
Heb het stuk pure olijfolie zeep uitgeprobeerd. Mooi groen kleurtje en ruikt niet overdreven naar olijven en heeft ook niet de aardse geur die Aleppo zeep heeft. Dat vindt ik persoonlijk zeer positief. De zeep schuimt goed en is daarbij best goed hanteerbaar, had geen problemen met het vasthouden van het natte stuk zeep. Heb hele lichaam inclusief hoofdhaar en baard ermee gewassen. Ik heb nogal snel last van een trekkerige droge huid met name gezicht en bovenkant hoofd na douchen maar met deze zeep hier absoluut geen last van.Ik had wel nog conditioner gebruikt voor de baard, maar dat was erin en eruit dus echt veel heeft dat niet bijgedragen. Baard voelt na afdrogen, olie aanbrengen en föhnen toch lekker zacht aan.

Al met al ben ik positief verrast over een stuk zeep wat slechts 95 cent kost. Had ik niet verwacht.
 

RCM

Baardaap
Vanavond meteen maar eens testen Theo, gisteravond besteld, vandaag al in huis!! (Y)

mwTMid2.jpg
 

RCM

Baardaap
Ik sluit mij helemaal bij je aan @TMG1961 . Ik heb vandaag de kamille geprobeerd. Een heerlijke subtiele geur, zeep zoals zeep hoort te ruiken. Het voelt en ruikt uiteraard anders dan dat we tegenwoordig gewent zijn met de hedendaagse producten. Het schuimt erg goed en laat zich prima uitspoelen. Na het drogen voelt mijn baard heerlijk zacht. Voor mij een blijvertje en spotgoedkoop! (Y)
 

TMG1961

Baardaap
Fijn dat de zeep je goed bevalt. De kamille heb ik nog niet geprobeerd, ligt nog in de verpakking in de kast met de honing zeep. Zelfde honingzeep maar zie dat ze bij jou de luxe verpakking uit de kast gehaald hebben :p :D :)>
 
  • Like
Reactions: RCM

istawa

Zware baard
Hey Theo. Als jij zo'n last hebt van een droge trekkende huid. Zou je eigen is in een waterontharder moeten verdiepen. En dan niet zo'n blokje op je leiding maar 1 die werkt met onthardingszout.
Wij hebben hem nou een jaar en echt het water is super zacht. Fijn voor je huid en apparaten.
https://www.wateronthardershop.nl/

it aint over until the fat lady sings
 
Banner image
Top