Oj ja die

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Snorrenwax gebruiken en de boel meer naar de zijkanten werken wil al eens helpen ;)

Zelf hou ik de zijkanten opzij met snorrenwax en laat ik het midden "heel lichtjes" bijtrimmen ;)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Mooi exemplaar.
Zet je duimen aan de bovenkant van je snor en dwing de onderkant met je wijsvingers naar de zijkanten. Na verloop van tijd buigen de snorharen dan langs de bovenlip en komen niet meer in je mond terecht.

Gebak met slagroom blijft altijd een probleem en als je je snor niet direct uitwast, ruik je de hele dag verschraalde melk! :confused:
 

Kale666man

Baardaap
Ja en er zijn wel ergere dingen om aan je snor,te hebben.
Even geduld,dalijk is hij langer en de tip van melchior doe ik ook.
Er is altijd wel een eigenwijze haar bij maar daar had ik vroeger ook last van.:p
 

Hartenheer

Zware baard
Mooi exemplaar.
Zet je duimen aan de bovenkant van je snor en dwing de onderkant met je wijsvingers naar de zijkanten. Na verloop van tijd buigen de snorharen dan langs de bovenlip en komen niet meer in je mond terecht.

Gebak met slagroom blijft altijd een probleem en als je je snor niet direct uitwast, ruik je de hele dag verschraalde melk! :confused:
Of gewoon kleinere hapjes nemen, en niet de hele moot ineen keer naar binnen schuiven :rolleyes:
 

Kale666man

Baardaap
Ja dat kan ook hartenheer,nou ik neem het wel voor lief en met het pakket met snorrewax erbij wordt het al wat minder tot hij straks over paar maanden niet meer hinderd.
Ach er zijn ergere dingen,daar weten wij alles van toch beste man:(
 
Banner image
Top