Nieuw lid, verplichte voorstelronde

Status
Niet open voor verdere reacties.

Almer

Baard
@FransGerard doe normaal alsjeblieft, trek niet zo hard aan de dingen die ik roep en gedraag je niet als een klein kind als het niet gaat zoals jij het wilt.

Nogmaals een forum is een plaats waar discussies worden gevoerd. Ik respecteer ieders mening en verwacht ook dat dit naar mij toe ook zo gedaan wordt, dat ik dan af en toe er dwars tegen in ga is mijn natuur maar hou het vriendelijk en als dit niet mogelijk is ga alsjeblieft weg.

Ik blijf zoals je ziet beleefd tegen jou, is niet zo moeilijk....
 

Andreas

Baard
Geloof ook dat het niet de eerste keer is dat je met andere leden overhoop ligt @FransGerard . Ik ken dit forum als een plaats waar op een vriendschappelijke manier meningen en bevindingen worden gedeeld met anderen en altijd met wederzijds respect. Ik hoop dat dat zo blijft...
 
Alle opmerkingen ter kennisgeving aangenomen. Zelfreflectie past een ieder in deze discussie. Daar wilde ik het bij laten. Ik zal het forum niet gedag zeggen. Het forum bezoeken en soms wellicht wat schrijven en dat hoort vriendelijk te zijn. Ik neem de opmerkingen dus mee, waarmee ik overigens niet bevestig dat het allemaal klopt. . Het is gepast om de discussie binnen dit topic af te sluiten. Het staat een ieder vrij om een ander lid via de accountinstellingen te negeren. Dat zal ik zelf niet toepassen. Met een groet en een goed weekeinde gewenst
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Banner image
Top