Need help - cadeau voor m’n man -

Sabrbaard

Stoppelbaard
Hi!

Wellicht beetje rare vraag maar ik ben op zoek naar goede verzorging voor mijn man z’n baard, zoals baardbalsem, aftershave, kan, schaar en een trimmer / scheerapparaat. Ik heb totaal geen verstand hiervan en Google geeft mij way to much tips.

Momenteel heeft hij een vrij korte baard, (denk 2 cm) en dat wil hij zo houden dus zou hij het zo nu en dan beetje korter moeten scheren (of trimmen?) is een simpele Phillips goed? Of een Wahl?

Kunnen jullie mij helpen met tips welk merk (suavecito of juist niet) of waar ik op moet letten?

Alvast bedankt
 

PaulS

Baard
Ik hou mijn baard ook kort.
Persoonlijk ben ik ontzettend blij met mijn Philips baardtrimmer met vacuümsysteem.
Baardtrimmer series 7000 vacuümsysteem
Bij het scheren worden het merendeel van de haren opgevangen in het opvangbakje van de baardtrimmer. De hoeveelheid haren in de wasbak is echt heel weinig en vrij gemakkelijk te verwijderen.

p.s. Ik zie nu dat de Philips baardtrimmers met vacuümsysteem niet meer gemaakt worden. :(
 
Laatst bewerkt:

Michael86

Baard
Dit is een zeer moeilijke vraag, want veel is persoonlijk.
Persoonlijk vind ik de philips niet meer wat ze waren maar zeker niet slecht. Ik ben persoonlijk supertevreden van wahl, maar ik gebruik deze vooral voor mijn hoofdhaar. Ik heb vroeger ook mijn baard kort getrimd gehouden met een philips en dit ging prima. Mijn haar echter veel minder ( ligt ook aan het dun worden van mijn haar)
Voor verzorgingsproducten zou ik voor iets met natuurlijke ingrediënten gaan.
Suavecito is hier niet echt een voorbeeld van. Ook de geuren zijn heel verschillend en zou dus kijken voor iets hij graag ruikt (en jij ook natuurlijk)
Er zijn wel wat cadeauverpakkingen beschikbaar.
Nog veel succes met je zoektocht
 

zenn

Zware baard
Als je man een korte baard wil houden, dan zou ik alleen een borstel & olie combi aanraden voor de verzorging. Een balsem zal misschien niet nodig i.v.m de lengte en een trimmer is persoonlijke voorkeur.

Maar neem eens een kijkje op; mijnbaard.nl of op thealphamen.nl voor complete sets. Qua geur weet je vast wel wat je man lekker vind. Een heerlijke aanrader; Proraso Wood & Spice. :)>
 

Texman

Koning Baard
Hi!

Wellicht beetje rare vraag maar ik ben op zoek naar goede verzorging voor mijn man z’n baard, zoals baardbalsem, aftershave, kan, schaar en een trimmer / scheerapparaat. Ik heb totaal geen verstand hiervan en Google geeft mij way to much tips.

Momenteel heeft hij een vrij korte baard, (denk 2 cm) en dat wil hij zo houden dus zou hij het zo nu en dan beetje korter moeten scheren (of trimmen?) is een simpele Phillips goed? Of een Wahl?

Kunnen jullie mij helpen met tips welk merk (suavecito of juist niet) of waar ik op moet letten?

Alvast bedankt
Ha,
Ik begrijp je vraag het is ontzettend moeilijk om je weg te vinden in het grote aanbod van producten die nodig zijn voor het onderhoud van een baard.
Mijn advies is om het simpel te houden want voor het onderhoud van een korte baard heb niet zo veel nodig. Je kan de baardspullen verdelen in in twee groepen.
1. gereedschap
De beste baardtrimmer 2023 voor een korte tot middelgrote baard.
Philips BT5515/15 Baardtrimmer
Remington MB5000 Baardtrimmer
Philips BT9810/15 Baardtrimmer
Baardschaar recht 120mm - Hans Kniebes (Mijn Baard)
Mini Baardborstel 8cm - Damn Good Soap (Mijn Baard)
Baardkam van Zeus (handgemaakt)(Mijn Baard)
2. Verzorgingsproducten (moeilijk omdat dit erg persoonlijk is)
Baardzeep Honest Amish
Baardolie Honest Amish
Deze producten zijn puur natuur en van hoge kwaliteit en vrijwel geurloos.
Met een lekker geurtje en voor cadeau zijn deze leuk
Barberism baardolie - Captain Fawcett (mooi cadeau maar duur)(Mijn Baard)
Baardolie The Woods 25ml - Damn Good Soap (Mijn Baard)
Website met erg veel tips:

Texman :)>

 

beardedbcare

Stoppelbaard
hey,

moest je de Honest Amish producten willen testen kan je ze altijd via
beardedbcare.com bestellen.
sinds kort voeren we de producten vanuit amerika in naar belgie.
en vanhier verdelen we ze in europa.
 

Sabrbaard

Stoppelbaard
Als je man een korte baard wil houden, dan zou ik alleen een borstel & olie combi aanraden voor de verzorging. Een balsem zal misschien niet nodig i.v.m de lengte en een trimmer is persoonlijke voorkeur.

Maar neem eens een kijkje op; mijnbaard.nl of op thealphamen.nl voor complete sets. Qua geur weet je vast wel wat je man lekker vind. Een heerlijke aanrader; Proraso Wood & Spice. :)>
Dankje!! Ik heb de proraso besteld en hij vind M heerlijk!
 

Sabrbaard

Stoppelbaard
Ha,
Ik begrijp je vraag het is ontzettend moeilijk om je weg te vinden in het grote aanbod van producten die nodig zijn voor het onderhoud van een baard.
Mijn advies is om het simpel te houden want voor het onderhoud van een korte baard heb niet zo veel nodig. Je kan de baardspullen verdelen in in twee groepen.
1. gereedschap
De beste baardtrimmer 2023 voor een korte tot middelgrote baard.
Philips BT5515/15 Baardtrimmer
Remington MB5000 Baardtrimmer
Philips BT9810/15 Baardtrimmer
Baardschaar recht 120mm - Hans Kniebes (Mijn Baard)
Mini Baardborstel 8cm - Damn Good Soap (Mijn Baard)
Baardkam van Zeus (handgemaakt)(Mijn Baard)
2. Verzorgingsproducten (moeilijk omdat dit erg persoonlijk is)
Baardzeep Honest Amish
Baardolie Honest Amish
Deze producten zijn puur natuur en van hoge kwaliteit en vrijwel geurloos.
Met een lekker geurtje en voor cadeau zijn deze leuk
Barberism baardolie - Captain Fawcett (mooi cadeau maar duur)(Mijn Baard)
Baardolie The Woods 25ml - Damn Good Soap (Mijn Baard)
Website met erg veel tips:

Texman :)>

Dankjewel voor je uitgebreide advies! Ik heb de Phillips besteld en hij is er weg van! Nogmaals dankkk
 

Baardsterdam

Volle Baard
Hi!

Wellicht beetje rare vraag maar ik ben op zoek naar goede verzorging voor mijn man z’n baard, zoals baardbalsem, aftershave, kan, schaar en een trimmer / scheerapparaat. Ik heb totaal geen verstand hiervan en Google geeft mij way to much tips.

Momenteel heeft hij een vrij korte baard, (denk 2 cm) en dat wil hij zo houden dus zou hij het zo nu en dan beetje korter moeten scheren (of trimmen?) is een simpele Phillips goed? Of een Wahl?

Kunnen jullie mij helpen met tips welk merk (suavecito of juist niet) of waar ik op moet letten?

Alvast bedankt
Voor verzorgingsproducten: Ivan van www.superfurry.nl is meer dan bereid je bij te staan. Stuur hem een berichtje....
 
Banner image
Top