Mudly's Barbershop Rotterdam

Ersa

Baard
Goedemorgen baardmannen,

Is iemand al eens bij Mudly's Barbershop in Rotterdam geweest? Ik zelf nog niet. Ze knippen zowel mannen als vrouwen en doen uiteraard ook baarden.

Shop ziet er goed uit, maar "never judge a book by it's cover", dus ben benieuwd naar de ervaringen.

www.mudlysbarbershop.nl

(bij deze toch even een paar plaatjes van het internet geplukt)

MUDLYS_BARBERSHOP_ROTTERDAM.jpg


Mudlys-641.jpg
 

Pim

Baard
Toevallig Ersa ik ben ook benieuwd. Ik heb over twee weken een afspraak gemaakt voor een neklijn te zetten bij Omar. Goede verhalen gehoord van mede baardbroeders.
 

Pim

Baard
Ersa ik had mijn afspraak vervroegd naar vanochtend.. Ik ben erg positief over mijn eerste bezoekje. Een relaxte shop en een kundige barber, Omar. Aangezien ik helaas weer opnieuw moest beginnen, heeft hij alleen een neklijn en de wanglijn bijgewerkt. Dat was ook de insteek om een goede basis te hebben voor mijn vernieuwde baardexpeditie. Aangezien hij zelf ook een baard heeft, weet hij waarover hij praat en naar handelt. Hij vertelde mij dat hij veel baardklanten heeft, het is ook zijn specialiteit. Daarnaast gaf hij mij ook goede adviezen. Zijn motto is, zoals hier al vaker wordt gezegd: "let it grow"! Ben erg content met mijn eerste bezoek en kom over een maand weer terug voor een korte onderhoudsbeurt. Uiteindelijk is de keuze aan jou, maar je kan zeker bezoekje wagen.
 

Pim

Baard
Dat imaakt het forum voor mij zo leuk het uitwisselen van objectieve ervaringen!
 

Ersa

Baard
Ersa ik had mijn afspraak vervroegd naar vanochtend.. Ik ben erg positief over mijn eerste bezoekje. Een relaxte shop en een kundige barber, Omar. Aangezien ik helaas weer opnieuw moest beginnen, heeft hij alleen een neklijn en de wanglijn bijgewerkt. Dat was ook de insteek om een goede basis te hebben voor mijn vernieuwde baardexpeditie. Aangezien hij zelf ook een baard heeft, weet hij waarover hij praat en naar handelt. Hij vertelde mij dat hij veel baardklanten heeft, het is ook zijn specialiteit. Daarnaast gaf hij mij ook goede adviezen. Zijn motto is, zoals hier al vaker wordt gezegd: "let it grow"! Ben erg content met mijn eerste bezoek en kom over een maand weer terug voor een korte onderhoudsbeurt. Uiteindelijk is de keuze aan jou, maar je kan zeker bezoekje wagen.

Bedankt voor deze review Pim!! Ik ga binnenkort ook zeker een keer langs
 
  • Like
Reactions: Pim
Banner image
Top