Mr. Bear Family Baardolie en Baardwax (Wilderness)

Hans

Zware baard
Oerbaard
Mr. Bear Family Baardolie Wilderness 30ml

Hier kan ik kort en krachtig over zijn, een heerlijk geurende baardolie die je ook aan het einde van de dag nog ruikt, een baardolie die verslavend werkt maar dan wel in positieve zin natuurlijk.
Zelfs als je een wat langere baard hebt dan nog is het niet noodzakelijk om veel van dit product te gebruiken, ikzelf gebruik
8 á 9 druppels voor mijn baard en dat is ruim voldoende, meer is beslist niet nodig als je het goed verdeeld in je baard doormiddel van een baardkam of baardborstel.
De geur is zoals gezegd heerlijk en doet zijn naam eer aan, het aroma doet denken aan frisse bosluchten en geeft je zin om je dag vrolijk en fris aan te gaan. Het flesje is voorzien van een pipet waardoor je de hoeveelheid goed kan doseren.

Mr. Bear Family Baardwax Wilderness 60ml

Net als de Mr. Bear Family baardolie is de baardwax (Balm) iin de Wilderness uitvoering voorzien van de hierboven beschreven bosluchten die de gehele dag aanwezig zullen zijn, een duimnagel van deze baardwax uit het potje schrapen en in je handpalmen uitwrijven, de baardwax van Mr. Bear laat zich makkelijk uitwrijven, opwarmen en aanbrengen.
Als je wilt kan je het baardwax-doosje even een minuutje op de verwarming laten liggen of het een paar minuutjes in je broekzakje voorverwarmen waardoor het product zich nog makkelijker laat gebruiken maar nodig is het niet echt.

Conclusie:

Prijsverhouding en kwaliteit zijn prima en in mijn ogen een aanrader, ik ben er een grote fan van geworden en mijn vrouw ook, overall-cijfer een 9



 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Zo goeie review Hans!
En ik ben het volkomen met je eens, tis zeer lekker en goed spul! (Y)
 

Bee1984

Baard
Hmm misschien ook maar eens een setje bestellen. Hoewel er dan wel erg veel verschillende baardoliën komen te staan hier :p
 

Danny

Baard
Een goede review Hans wat mij direct nieuwsgierig maakt naar de producten.

Kun je iets meer omschrijven wat de geur betreft?
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Tja, erg kort door de bocht ... heerlijk fris, precies waar ik van hou.
Ik ben erg slecht in het omschrijven van wat ik precies ruik maar
dat het fris is en naar boslucht ruikt had je al begrepen natuurlijk :p

Ingrediënten Mr. Bear Family Baardolie Wilderness
Almond Oil, Apricot Kernel Oil, Jojoba Oil, Argan Oil, Rose Hip Seed Oil, Essential oils.

Ingrediënten Mr. Bear Family Baardwax Wilderness
Shea Butter, Lanolin, Apricot Kernel Oil, Bees Wax, Jojoba Oil, Argan Oil, Coconutoil,
Rosehip seed oil, Essential oils
 

Bee1984

Baard
Zojuist een setje Wilderness besteld. Mooie gelegenheid om ook eens scherenshop.nl te proberen met de bf.nl korting :cool::)>
Toch vraag ik me af of de Woodland en de Wilderness zoveel verschillen. Ze ruiken immers allebei naar bos... :confused:
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Wilderness ruikt niet echt naar bos hoor.. ken je die bosvruchten snoepjes in zo'n wikkeltje van vroeger waarop je heel lang moest zuigen om vervolgens je tong aan open te halen? Daar ruikt het naar.
De woodland is de enige van mr. Bear die ik niet ken, maar ik ga ervan uit dat er ceder door zit.
 

RonnieDoorzon

Volle Baard
5e9bf50eedc956cb59778c722218c33a.jpg


Ook hier is de buit binnen.
Nu ff douchen en dan meteen uitproberen.
 
Banner image
Top