Mijn eerste baard

Telbar

Baard
Stilaan een volle baard, dat klopt. Maar voor iedereen die wat worstelt met kale plekken of ongelijke groei, deze twee foto's.
Aan beide wangen zit er tussen mijn sik en bakkebaarden na 8,5 maand nog steeds een groot gat (zoals je kan zien). Maar als ik de baard normaal kam, is daar niks meer van te zien (of je zou al heel goed van heel dicht moeten kijken)
Dus aan iedereen met een soortgelijke baardgroei: Heb geduld, geef de baard tijd die hij nodig heeft.
2.jpg 1.jpg
 
Laatst bewerkt:

Bjorn

Baard
Super nette baard,
Thx voor de gaten foto die motiveert mij wel om vol te houden, ik heb een vergelijkbaar probleem, misschien iets kleinere gaten. Maar dat was wel de reden dat ik vorig jaar mijn eerste poging heb gestaakt na twee maanden.
 
Laatst bewerkt:

Telbar

Baard
Dik 9 maand onderweg nu.
De laatste trimbeurt is al 2,5 maand geleden. Voorlopig blijf ik er af, hoewel de snor af en toe op mijn zenuwen werkt.
9maand.jpg

Zo'n baar is echt een verslaving. Hoewel ik geen ambitie heb voor een "lange" baard, denk ik steeds: "Hij kan nog een stukje langer ..."
 

Texman

Koning Baard
Ziet er geweldig uit ga zo door.(Y)(Y)(Y)
Als je snor soms op je zenuwen werkt mag je hem gerust wat bijwerken.
Je snor is prachtig vol en dik. Dus die kan wel wat hebben. Mijn ervaring is dat de snor het hardst groeit.
Dus als het niet bevalt groeit hij snel weer terug.
Als je door de baard heen strijkt met je hand is dat net een soort van meditatie en inderdaad verslavend en ook rustgevend.
Je neemt zo even en moment voor je zelf
Hou het relaxt en succes verder:cool:
 

Freerider

Baard
Dit vind ik echt een gave baard, zeker ook met die dikke snor erbij. Mooie lengte, ga je nog langer?

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Wat een mooie baard! En hij staat je goed. :)>(Y)
Alsjeblieft niet aan de snor zitten, want die is geweldig.
Anders dan @Texman zijn ervaring, groeit mijn snor zéééér laaaangzzzzaaaaammmm, dus ik ben jaloers. Ruilen?
 

Texman

Koning Baard
Wat een mooie baard! En hij staat je goed. :)>(Y)
Alsjeblieft niet aan de snor zitten, want die is geweldig.
Anders dan @Texman zijn ervaring, groeit mijn snor zéééér laaaangzzzzaaaaammmm, dus ik ben jaloers. Ruilen?
Ja het is natuurlijk ook zeer persoonlijk, ik heb aan de zijkant van mijn baard ook een plek die heel langzaam groeit.en daar moet ik echt rekening mee houden:)>
 
L

LeatherBeardEd

Guest
Je baard is geweldig en je snor fantastisch. Niks aan doen !
 

Telbar

Baard
Dit vind ik echt een gave baard, zeker ook met die dikke snor erbij. Mooie lengte, ga je nog langer?

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
Nog langer? Ik weet het eigenlijk niet. De ene dag vind ik hem al te lang, de andere dag te kort, maar meestal vind ik hem net goed zo.
 
Banner image
Top