Mijn eerste baard

Telbar

Baard
Dag iedereen,

op mijn 37ste besloten om voor het eerst echt een baard te laten groeien.
Ondertussen zit ik 3 weken ver en ben ik beland in de zwerverslook. Maar zoals ik hier overal lees moet ik daar blijkbaar door en is trimmen/bijknippen voorlopig uit den boze.
Aan mijn wangen zit ik nog met een hoop lege plekken, maar ik denk/hoop dat die nog wel zullen verdwijnen.

Hier wat foto's:
Baard3.jpg Baard1.jpg Baard2.jpg
 

Weeble

Volle Baard
Inderdaad, de trimmer kun je beter in de lade houden, want dit kan een mooie baard worden!:)>
 

Ardjan

Baardaap
Dag iedereen,

op mijn 37ste besloten om voor het eerst echt een baard te laten groeien.
Ondertussen zit ik 3 weken ver en ben ik beland in de zwerverslook. Maar zoals ik hier overal lees moet ik daar blijkbaar door en is trimmen/bijknippen voorlopig uit den boze.
Aan mijn wangen zit ik nog met een hoop lege plekken, maar ik denk/hoop dat die nog wel zullen verdwijnen.

Hier wat foto's:
Bekijk bijlage 4219 Bekijk bijlage 4217 Bekijk bijlage 4218
Je zal even door de 'zure baardfase' heen moeten, maar 't heeft zeker de potentie om een mooie baard te worden!
 

Edd

Baard
Dag......
Komt helemaal inorde zo te zien (Y):)>
Gewoon laten groeien en geduld is een schone zaak.
Groet EDD.
 

Diederik

Volle Baard
Hey, welkom!

Voorlopig handjes thuis hoor, want je hebt prima potentie voor een mooie volle baard.
 

Mrgourmet

Baard
Ziet er al Awesome uit. over maandje is het al een hele mooie hoor, en voor 3 weken is 't een flinke groei!
En idd, je snor gaat HARD!

Zomaar een tipje;
Lekker olie erop 3x daags een paar druppels in handpalm voor de huid/ingroei haartjes enzo.
 

Telbar

Baard
5 weken ver. Snor en sik groeien als kool, wangen hebben moeite om bij te benen. Maar op twee weken tijd zie ik daar ook veel vooruitgang.
image.jpeg image.jpeg image.jpeg
 
Banner image
Top