Mijn 1e poging. Kan dit wat worden?

Mike010

Stoppelbaard
Dag allen!
Nieuw op dit forum omdat ik graag wat advies wil over mijn baardgroei. Ik heb al even wat zitten lezen, supergave dingen voorbij zien komen en leuk om te volgen. Ik heb twee en halve week besloten eens te kijken wat het doet als ik commit voor de baardgroei en niet scheer. Dit zijn de resultaten na 2 en halve week. Kan dit wat worden als ik het langer laat doorgaan? Ik twijfel soms omdat de wangen nog niet echt groeien en kon lichter zijn van kleur. De omgeving met al haar meningen helpen ook niet altijd mee aan het zelfvertrouwen haha. Anyway, ik gewoon benieuwd dus. Bedankt alvast :)IMG_6847.jpg IMG_6846.jpg IMG_6845.jpg
 
Dag allen!
Nieuw op dit forum omdat ik graag wat advies wil over mijn baardgroei. Ik heb al even wat zitten lezen, supergave dingen voorbij zien komen en leuk om te volgen. Ik heb twee en halve week besloten eens te kijken wat het doet als ik commit voor de baardgroei en niet scheer. Dit zijn de resultaten na 2 en halve week. Kan dit wat worden als ik het langer laat doorgaan? Ik twijfel soms omdat de wangen nog niet echt groeien en kon lichter zijn van kleur. De omgeving met al haar meningen helpen ook niet altijd mee aan het zelfvertrouwen haha. Anyway, ik gewoon benieuwd dus. Bedankt alvast :)Bekijk bijlage 24167 Bekijk bijlage 24168 Bekijk bijlage 24169
Het is al wat en dat op de wangen komt zeker goed. Volhouden!!
 

Macx

Baardaap
Hoi Mike, als dit het resultaat is van 2 en halve week niet scheren, dan gaat het zeker een mooie baard worden. Je wangen zijn nu natuurlijk nog dun bedekt, maar wel heel mooi gelijkmatig bedekt, dit kan alleen nog maar mooier worden.
De halslijn zou je al wat strakker mogen maken, zet de lijn niet te hoog, want dat is niet mooi.
Ik zou zeggen, ga er voor kerel! dan gaat het zeker lukken.
Opmerkingen van mensen, trek je er niets van aan, ze moeten alleen even wennen aan je baard, over een paar maanden hoor je ze echt nog maar complimentjes maken.
Heel veel succes en plezier met je baardreis en hou ons goed op de hoogte. (Y)(Y)(Y)
 

Mike010

Stoppelbaard
Het is al wat en dat op de wangen komt zeker goed. Volhouden!!
Dankje!
[DOUBLEPOST=1675589346][/DOUBLEPOST]
Hoi Mike, als dit het resultaat is van 2 en halve week niet scheren, dan gaat het zeker een mooie baard worden. Je wangen zijn nu natuurlijk nog dun bedekt, maar wel heel mooi gelijkmatig bedekt, dit kan alleen nog maar mooier worden.
De halslijn zou je al wat strakker mogen maken, zet de lijn niet te hoog, want dat is niet mooi.
Ik zou zeggen, ga er voor kerel! dan gaat het zeker lukken.
Opmerkingen van mensen, trek je er niets van aan, ze moeten alleen even wennen aan je baard, over een paar maanden hoor je ze echt nog maar complimentjes maken.
Heel veel succes en plezier met je baardreis en hou ons goed op de hoogte. (Y)(Y)(Y)
Bedankt Macx dat geeft vertrouwen!
 

Texman

Koning Baard
Dag allen!
Nieuw op dit forum omdat ik graag wat advies wil over mijn baardgroei. Ik heb al even wat zitten lezen, supergave dingen voorbij zien komen en leuk om te volgen. Ik heb twee en halve week besloten eens te kijken wat het doet als ik commit voor de baardgroei en niet scheer. Dit zijn de resultaten na 2 en halve week. Kan dit wat worden als ik het langer laat doorgaan? Ik twijfel soms omdat de wangen nog niet echt groeien en kon lichter zijn van kleur. De omgeving met al haar meningen helpen ook niet altijd mee aan het zelfvertrouwen haha. Anyway, ik gewoon benieuwd dus. Bedankt alvast :)Bekijk bijlage 24167 Bekijk bijlage 24168 Bekijk bijlage 24169
Hallo Mike,
Ook van mij welkom op ons leuke forum.
je bent nu zo'n twee en een halve week bezig met groeien en ook ik vind het resultaat alle reden is om door te gaan.
De baardgroei op je wangen is nog niet volledig opgang gekomen maar dat is vrij normaal voor jouw leeftijd en iets wat je bij veel jonge mannen ziet.
Naar mate je ouder wordt zal dit een stuk beter worden. Dus geen reden om te stoppen.
Ik raad je aan om je baard 3 maanden te laten groeien want dan krijg je pas een goed beeld van je baardgroei.
Dit is vaak een wat ongemakkelijke periode omdat je er wat slordige uit gaan zien en soms wat negatieve reacties oplevert.
Maar je zal zien dat er ook leuke reacties komen. Om het vol te houden mag je de lijnen van je baard alvast wat strakker maken.
Je baard toont zich direct wat beter en minder slordig. Daarnaast ziet je omgeving dat het serieus is en dat commentaar geen zin heeft.
Om je te helpen heb ik op je foto's de lijnen aangegeven die je kan volgen om je baard een mooie vorm te geven.
Succes en hou ons op de hoogte Texman :)>

Image2.jpg
 

berendgr

Volle Baard
Welkom Mike ,
Zoals genoemd het ziet er al heel goed uit na 2 en halve week (Y)
Met die volle baard gaat het helemaal lukken .
Ach en die opmerkingen van je omgeving ,laat het voor wat het is .
Gebruik het als motivatie, om door te gaan met je baard te laten groeien .
 

Mike010

Stoppelbaard
Hallo Mike,
Ook van mij welkom op ons leuke forum.
je bent nu zo'n twee en een halve week bezig met groeien en ook ik vind het resultaat alle reden is om door te gaan.
De baardgroei op je wangen is nog niet volledig opgang gekomen maar dat is vrij normaal voor jouw leeftijd en iets wat je bij veel jonge mannen ziet.
Naar mate je ouder wordt zal dit een stuk beter worden. Dus geen reden om te stoppen.
Ik raad je aan om je baard 3 maanden te laten groeien want dan krijg je pas een goed beeld van je baardgroei.
Dit is vaak een wat ongemakkelijke periode omdat je er wat slordige uit gaan zien en soms wat negatieve reacties oplevert.
Maar je zal zien dat er ook leuke reacties komen. Om het vol te houden mag je de lijnen van je baard alvast wat strakker maken.
Je baard toont zich direct wat beter en minder slordig. Daarnaast ziet je omgeving dat het serieus is en dat commentaar geen zin heeft.
Om je te helpen heb ik op je foto's de lijnen aangegeven die je kan volgen om je baard een mooie vorm te geven.
Succes en hou ons op de hoogte Texman :)>

Bekijk bijlage 24170

Dank zeg hiervoor! Heb ik zeker wat aan ik heb de lijnen meteen bijgewerkt. Ik laat het lekker z’n gang gaan en zal over aantal weken de progressie weer delen
 

Mike010

Stoppelbaard
Hi baardmannen!
We zijn weer iets meer dan een week verder en ik dacht laat ik even een update plaatsen van hoe het er nu uit ziet. Drie en halve week nu ongeveer en dus bijna op de maand. Ik voel me er steeds comfortabeler bij. Zoals een aantal al zeiden heb ik ook veel positieve reacties gekregen Wangen blijven achter maar ik zie daar wel steeds meer gebeuren. Ik zal op de maand weer een update plaatsen.

Groetjes!


9EEF7889-7D2F-415B-BE04-9AF285F0C00E.jpegCBAC739C-ABCE-41EF-8072-F41E621F0887.jpeg9CB1C7C7-2C98-4AF9-8966-9B29EEA33050.jpeg
 

Macx

Baardaap
Ha Mike, mooie duidelijke foto's, ik ben benieuwd hoe het er over een paar maanden uit ziet.
Je hebt de halslijn goed gezet, mag wel ietsje lager staan, maar dit is wel goed.
De dekking op je wangen gaat de goede kant op, aan de onderkant is het wat voller dan aan de bovenkant, maar met geduld zul je zien dat over een paar maanden er weer veel veranderd is ten goede van de dekking
op je wangen. De snor en de kin doen het heel goed. Met wat je nu al laat zien mag je zeker al heel blij mee zijn, je hebt geen patches en verder een mooie dekking, het kan alleen nog maar mooier worden.(Y)(Y)(Y)
 

tijn

Zware baard
Welkom op ht oh zo leuke forum hier .Zoooooo en dat na 3 en halve week. Jawel daar komt een mooie baard aan. Als je het geduld kunt opbrengen word het een pracht baard. Sucses
 

Texman

Koning Baard
Hi baardmannen!
We zijn weer iets meer dan een week verder en ik dacht laat ik even een update plaatsen van hoe het er nu uit ziet. Drie en halve week nu ongeveer en dus bijna op de maand. Ik voel me er steeds comfortabeler bij. Zoals een aantal al zeiden heb ik ook veel positieve reacties gekregen Wangen blijven achter maar ik zie daar wel steeds meer gebeuren. Ik zal op de maand weer een update plaatsen.

Groetjes!


Bekijk bijlage 24237Bekijk bijlage 24238Bekijk bijlage 24239
Ha Mike,
Je hebt je baard mooi bijgewerkt, je hebt voldoende baardgroei om je hals lijn nog wat te laten zaken.
Je baard krijg daardoor een wat massievere vorm en dat staat erg mooi. Over je wangen hoeft je je geen zorgen te maken want dat is een gebied waar baardgroei het traagst op gang komt.
Verzorg dit gebied echter wel goed want dat helpt je baardgroei op gang te komen.
Ga zo door want je krijgt een mooie baard.
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Het front ziet er goed uit en ik zie een mooie snor, de wangen onder doen het heel goed, aan de bovenkant is het nog wat aan de dunne kant, maar hopelijk gaat dat ook verbeteren als de haren wat langer worden, dan gaan trouwens de haren ook meer liggen, nu steken ze een beetje uit naar voren, dit kun je wel een beetje sturen door na het wassen of spoelen je baardharen te drogen met een haardroger, en daarna wat balsem er overheen aanbrengen. Ga zo door en je krijgt een mooie baard.(Y):)
 
Banner image
Top