Mening + advies?

Stijn000

Stoppelbaard
Hallo iedereen!

Als 22-jarige ben ik voor het eerst m'n 'baard' aan het laten groeien en zit ik nu aan het begin van mijn derde week. Ik had de stille hoop dat ik een volle baard zou hebben maar zoals jullie kunnen zien is dat nu nog niet het geval. De zijkanten groeien goed en daar blijft het dan ook bij. Ik heb me voorgenomen om mijn baard vier weken te laten groeien en dan een keuze maken wat ik ermee ga doen. De reden dat ik graag wat advies wil is omdat ik weinig potentie zie en alleen maar grotere bakkebaarden krijg. Verder heb ik mijn levensstijl op orde: ik sport ik 2/3 keer per week, eet gezond en slaap minimaal 7 uur per nacht.

Sidenote: voor mijn werk moet ik er wel verzorgd uitzien omdat ik dagelijks te maken heb met patiënten en/of klanten.

Over twee weken worden er bij mij op het werk professionele foto's gemaakt voor op de socials en linkedin, dus twijfel wel of ik het niet eraf moet halen zodat de foto's er goed uitkomen... Lastig!

Ik ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden, en of jullie nog tips hebben?

Eerlijkheid wordt gewaardeerd!
 

Bijlagen

  • IMG_5390.jpg
    IMG_5390.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 40
  • IMG_5391.jpg
    IMG_5391.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 40
  • IMG_5392.jpg
    IMG_5392.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 40

Olav1975

Volle Baard
4 weken is te kort.....
In verband met die foto's snap ik je dilemma wel....
Toch...achteraf ga je wellicht spijt krijgen als je met een blotebillengezicht op de foto gaat...
Succes en sterkte met het nemen van die beslissing ;-)
 

Stijn000

Stoppelbaard
4 weken is te kort.....
In verband met die foto's snap ik je dilemma wel....
Toch...achteraf ga je wellicht spijt krijgen als je met een blotebillengezicht op de foto gaat...
Succes en sterkte met het nemen van die beslissing ;-)
Thanks Olav!
 

Skywalk

Baard
Welkom, goed keuze om je baard te laten staan! Als je echt een baard wil dan zul je hem moeten laten groeien. En zo simpel als dat klinkt, zo lastig kan het zijn.
De twijfels, jeuk, ergernissen hebben we allemaal of al gehad. Hou vooral vol en laat hem drie maanden groeien. Lees regelmatig op ons forum, dan zul je zien hoe leuk de reis is en dat iedereen zo zijn vragen heeft.
Ik snap zeker dat de foto’s voor het werk het wel wat lastiger voor je maken. Omdat ik je bedrijf niet ken kan ik je daar niet echt een goed advies over geven. Mocht je dat echt niet durven dan kun je er ook voor kiezen om je baardreis nog even uit te stellen. Je hebt dan in ieder geval goede foto’s om naar terug te kijken als je over een paar maanden een mooie volle baard hebt, en met geduld moet dat lukken!
 
Banner image
Top