"Man of the Woods" van "The Bearded Bastard"

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Vanmorgen werd mijn pakketje reeds geleverd van mijnbaard.nl (of mijnbaard.be ;) )
Van een snelle levering gesproken (Y)

14f9NtY.jpg


Dank voor de beloofde baardolie van "The Bearded Bastard" "Man of the Woods" maar ook voor de "Woody" uit het eigen gamma.
Omdat je ook nooit genoeg borstels kan hebben was de kleine reisborstel ook erg welkom (Y)

Korte eerste impressie van "Man of the Woods":

Coole look van het flesje met houtkleurig papiertje maken dat ik gelijk al naar de bossen wil vertrekken.

Handig in gebruik met de druppelvernauwing in het flesje al plaats ik gewoonlijk zelf een pipet van één van de lege flesjes die thuis nog liggen maar dat is voornamelijk omdat ik graag véél olie gebruik :oops:.

De olie voelt erg lekker aan en smeert zeer makkelijk uit.
Het geeft uiteraard niet hetzelfde effect als balsem of wax maar toch blijkt mijn baard met deze olie nét iets beter in de juiste vorm te krijgen dan bij andere baardolie (Y).

De geur is HELEMAAL mijn ding :)>

Zowel de houtgeur die aanwezig is, maar voornamelijk ook de rokerige geur spreekt mij erg aan.
Wij kamperen zeer vaak, en voornamelijk ook in de wintermaanden. De houtkachel in de tipi en het houtvuur buiten onder onze luifel horen daar uiteraard ook bij en de geur van deze olie lijkt me nog het best te vergelijken met de geur die er tijdens en na het kamperen in mijn baard hangt als ik een hele tijd een leuk vuurtje heb zitten stoken :D.

Ook de vrouw des huizes was erg te spreken over de geur dus is deze "Man of the Woods" alvast, net als zijn broer "Woodsman" een blijvertje (Y)(Y).

De "Woody" ga ik uiteraard de komende dagen ook eens uitproberen. Wordt vervolgd.......
 

JeroenP

Volle Baard
ik ben wel overstag....dit word de volgende olie voor mij!!!

bedankt voor de review Cowboy.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Vandaag al weer een bestelling binnen gekregen (Y)

Helemaal weg van de "Man of the Woods" maar ook de "Woodsman" balsem eens proberen.

Aangezien ik ook fan ben van "The Woods" van DGSC heb ik die ook maar ineens besteld ;)

DR4wNv5.jpg
 

GlennBG

Volle Baard
Voor de review bedankt.
Klink mij als rook in mijn neus, eh..muziek in de oren!
Kampvuurtjes zijn ook geheel mijn ding.
Overweeg deze dan ook te bestellen, vooral benieuwd naar de balm dan wel..
Wacht je ervaring met de balm qua geur af.
Geniet van de nieuwe spulletjes :)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Laatste week nu ook de "Woodsman" balsem aan het gebruiken en erg tevreden van.

Eigenlijk iets minder hold dan bijvoorbeeld de wax van Mr. Bear Family maar meer hold dan de balsem van DGSC.

De geur is minder uitgesproken dan de baardolie-variant maar dat geeft op zich niet vind ik.

Ondertussen ook wel snorrenwax besteld want die lengte begint onhandig te worden om te eten etc ...
 

Linders

Baard
Ik heb ook de olie "man of the woods". Ik vind hem heerlijk!
Het is de eerste baardolie die ik ooit gebruik, maar de geur is erg verslavend. Ik zou ook wel een balm of parfum willen hebben met die geur.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Na een tijdje gebruik nog steeds grote fan hier ook ;)

Volgens Cowgirl ook de geur/olie die het langst blijft "hangen" na gebruik dus ook dat is mooi meegenomen (Y)

Balm of wax heb ik er nog niet van gevonden dus daarvoor gebruik ik nog steeds "woodsman" of "Mr. Bear Falimy - Woodland"
 

Linders

Baard
Ik heb een test flacon cologne besteld van man of the Woods. Bearded bastard heeft nu ook een parfum van deze lijn namelijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Zeker laten weten wat je er van vond want zoiets klinkt ERUG interessant natuurlijk (Y)
 
Banner image
Top