Maakt een baard jou aantrekkelijker en dominanter?

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Of het dominantie is weet ik niet, maar ik merk, dat in Rotterdam vooral de Marrokkaanse en Turkse jongeren even een stap opzij gaan, inplaats van door je heen te lopen. Dat zal wel het "Kruisvaarders-effect" zijn.
Het is natuurlijk logisch, dat ook in het menselijk brein een baard refereert naar de alfa-primaat, evenals lichaamslengte, schouderbreedte en de blik rechtstreeks in een ander persoons ogen.
Sociologisch en biologisch gezien geeft beharing bij een man de vrouwtjesdieren het signaal van viriliteit voor voortplanting en kracht om het nest te verdedigen.
We zijn gewoon aapjes!
Ik ervaar de laatste weken, dat ik werkelijk dagelijks door allerlei voor mij onbekende dames wordt aangesproken en vriendelijk bejegend wordt en dat vooral in de leeftijdsklasse tussen de 20 en 30 jaar. Als ik dit eerder had geweten, dan had ik op mijn 10de verjaardag al een opplakbaard als cadeau gevraagd, haha. :D
 
Wow, zie ik het nou goed dat je een dikke vette Baard hebt? <== Reactie via whatsapp van een bekende die al even niet gesproken had!
Effkes een foto gemaakt en door geappt. Reactie: wooooow staat je bruut ! nice Buddy!

Wat mij betreft, aantrekkelijk is het 50/50. Of je houdt ervan of niet. Dominanter zeker, bij de kassa, in het verkeer, beurzen, restaurant, snackbar iedereen heeft een afwachtende houding en wacht op de eerste reactie van mijn kant. Doe er altijd goed mijn voordeel mee.
 

CyKosis

Baard
il8xU7v.jpg

Ik zeg, hell yeah! :)> Forever.
 

CyKosis

Baard
Humor is een zeer subjectief fenomeen. Wat één iemand hilarisch vindt, is voor een andere flauw, ongepast of onbegrijpelijk. Individuele verschillen spelen een belangrijke rol, zoals verschillen in cultuur, leeftijd en opleidingsniveau, alhoewel ook hier geen algemene lijn kan worden getrokken

Dat gezegd hebbende, hopelijk is dit baard humor.. :p
 
Dominanter of aantrekkelijker wil ik het niet gaan noemen. Alhoewel ik het beide wel ervaar.

Krijg de laatste tijd erg veel positieve opmerkingen en merk toch wel dat mensen anders tegen me opkijken.

Maar het blijft alsnog een 50/50 of mensen vinden het geweldig of ze vinden het helemaal niks. Maar dat laatste zal mij ook een worst wezen!

Heb trouwens nog nooit zoveel reacties gehad van vrouwen in me leven als dat ik zonder baard door het leven ging!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Op de eerste door jou geposte foto ben je nog zo'n manneke (aardig bedoeld trouwens). Door de baard en deftige handlebar heb je nu het uiterlijk van een avontuurlijke kerel.
Grappig dat mensen nu anders tegen je aankijken en reageren. Alsof je persoonlijkheid en karakter zouden veranderen door het laten groeien van haren.
 

maximum

Zware baard
Dominanter of aantrekkelijker wil ik het niet gaan noemen. Alhoewel ik het beide wel ervaar.

Krijg de laatste tijd erg veel positieve opmerkingen en merk toch wel dat mensen anders tegen me opkijken.

Maar het blijft alsnog een 50/50 of mensen vinden het geweldig of ze vinden het helemaal niks. Maar dat laatste zal mij ook een worst wezen!

Heb trouwens nog nooit zoveel reacties gehad van vrouwen in me leven als dat ik zonder baard door het leven ging!

Mijn interreseert het niks of mensen mij baardje leuk of niet vinden;)Het gaat erom dat ik het supervet vind:DMaarja das persoonlijk uiteraard:)De enigste van wie ik graag een complimentje mag krijgen is van mijn partner dat ik een goede vader voor de kids ben(Y)Dat streelt wel mijn ego:p Beard up:)>
 
Banner image
Top