Let it grow

Alain1970

Stoppelbaard
In juli 2016 was ik van plan om eens een yeard te laten groeien. Ondertussen al een paar maand verder en ziet er steeds beter uit
50296170e319e7701e4c4c5ec34aeac8.jpg
 

RCM

Baardaap
Welkom hier op dit geweldig forum Alain. Wat een fantastisch exemplaar zeg! Daar gaan heel veel mensen jaloers op worden ;). En die snor, WAUW!!! Maar ik zie dat je kater andere dingen boeiend vindt, wellicht is die dan aan die geweldige baard gewend! :D

:)>(Y)
 

Alain1970

Stoppelbaard
Thx RCM, heb al veel wat rondgekeken op het forum maar nooit echt actief bezig geweest. De baard en snor zijn nog steeds onaangeroerd gebleven sinds 09/07/16. Daarvoor een yeard gehad en toen eens alles afgeschoren. De grootste vergissing in mijn leven En ja, 1 van mijn 5 poezen kijkt graag naar natuurdocumentaires op televisie
 
  • Like
Reactions: RCM

Texman

Koning Baard
Ha Alain,
Ook van mij welkom op dit leuke forum. Je heb een hele mooie baard en snor.(Y)(Y)(Y)
Leuk dat je dat met ons wilt delen.:)
Texman:)>
 

Ardjan

Baardaap
Fantastisch exemplaar; staat je geweldig! :)>
En een gaaf shirt heb je.
O ja..., en welkom op het forum! (Y)
 

Alain1970

Stoppelbaard
Hoi beste baardbroeders, eerst en vooral bedankt voor de warme verwelkoming. Doet deugd om te weten dat er toch heel wat mensen zijn die toch van een baard houden. Föhnen enzo is niet echt aan mij besteed Mijn dagelijks ritueel is 's morgens spoelen of wassen, doorkammen met de houten kam, wat baardolie en dan nog eens met de borstel er door. Een bijgevoegde foto is het resultaat. Sorry voor de eventuele slaapkop maar deze foto is deze ochtend om 6u genomen
0d37c0b832ca985e2f2ce3b7c3060c39.jpg
 
Banner image
Top