Lekker Luchtje icm de baardolie

Remco86

Stoppelbaard
Ik heb laatst wat baardolie aangeschaft bij mijnbaard.nl, de "woody" olie beviel me eigenlijk uitstekend.
Een heerlijke subtiele geur die ik kan beschrijven als houtachtig Ceder, sandelhout, mossig met een beetje tea tree.

Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een bijpassende parfum/cologne. Helaas vind ik dat de gemiddelde aanbod van de Douglas of ici Paris vaak erg zoetig uitvalt.
Te veel viooltjes ofzo, in ieder geval smerig zoet.
Ici Paris kwam trouwens uit op de "Dsquared2 he wood" , niet verkeerd maar nog net niet helemaal mn ding .

Ik heb zojuist de baardolie van the bearded basterd "man in the woods" besteld. Ga er vanuit dat dat ook wel in mijn straatje zal vallen..(morgen weet ik meer)
Overigens heeft dit merk nu ook een cologne variant.. Misschien is dat een optie.

Al met al, vroeg mij dus af of iemand hier misschien wat suggesties heeft.

k4gbpi1.gif


Remco
 
Laatst bewerkt:

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik gebruik al langer de baardolie van "Man of the Woods" en dat is naar mijn smaak de beste (helaas ook prijzige) ooit (Y)

Recent ook de baardbalm en parfum met die geur besteld dus tegenwoordig kan het bij mij qua geuren niet meer stuk :)>
 

Remco86

Stoppelbaard
Ik denk dat ik m'n kandidaat voor de parfum wel gevonden heb. Wat een heerlijke frisse geur heeft de "Man of the Woods"

Ruikt een beetje naar een combinatie van bos, kampvuur, houtig met een lichte vanille er doorheen.

Blijft de parfum een langere tijd hangen?
De geur van de olie vervliegt toch vrij rap heb ik het idee.

Ondanks dat, helemaal tevreden. :)>

Ik heb ook de Tree Ranger - softener conditioner van beardbrand aangeschaft. Ook een aanrader voor een lekkere natuurlijke geur met wat munt en een fijne werking! Maakt mn baard weer heerlijk zacht.

https://www.mijnbaard.nl/baardverzorging/shampoo/beardbrand-beard-wash-softener.html
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top