Krul & kuiltje verwijderen zonder fohn

LuckyBasterd

Volle Baard
N.a.v. het bekende kuiltje in de kin het volgende.

Op dit moment twijfelde ik de snor te laten groeien, echter wil hij niet altijd wat ik wil...
Eigenlijk moest ik vrijdag naar de barbier alleen dit is verzet naar volgende week.. alles weer netjes maken want het is weer een "warboel"
Of toch niet? Graag jullie mening...

Dan na het kuiltje dan nu de snor.. ik vind het cool de snor wat voller alleen soms wat bewerkelijk...
Ben ook al bezig met Mr Bear Snorrenwax alleen het vormen en shapen wil nog niet echt lukken....
Maar zoals je ziet in de foto van voren heb ik aan een kant een piek omhoog staan.. Is dit omdat het "nog langer" moet worden?
Of is dit een slag die ik er uit moet kammen...

Ben zelf niet zo van de fohn, want heb en doe al veel met de baard en op dit moment vind ik dat to much...
Thanks :)

IMG_20181003_125846.jpg IMG_20181003_125852.jpg
 

istawa

Zware baard
Ik zelf style mijn baard steevast met de föhn en borstel daar super furry d'r in ff na borstel 1of2 x wrijf met mijn duimen snor opzij . En klaar voor de dag 5 min extra in de badkamer. Je hebt een prachtige kleur baard en mijn advies blijf nog ff bij de barbier weg . Je krijgt nu mooie lengte.
Beard on

it aint over until the fat lady sings
 

Texman

Koning Baard
Ha @LuckyBasterd ,
Wat bij je snor van belang is dat de rechter en de linkerkant met elkaar in overeenstemming zijn.
Je kan gaan voor een krul aan beide zijden of omlaag aan beide zijden.
In beide gevallen gaat dat niet vanzelf en zal je dus moeten stylen met behulp van balm of wax.
Wat ik zelf een erg goed product vind is Mr. Taylor's Moustache Wax.
Deze wax is zacht zodat je hem goed kan inbrengen en verdelen. Na een paar minuten wordt hij lekker stevig en houd hij je snor goed in model.
Het is te koop bij https://www.hbb24.nl/taylor-of-old-bond-street-snor-moustache-wax-mr-taylor-s.html
Succes Texman:)>
Mr.Taylor's Moustache Wax.jpg
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Even deze post wat leven in blazen.. pfffff het is weer nodig na de corona..
Mag EINDELIJK weer naar mijn barbier a.s. woensdag.. want zie de huidige status....
Zal dan is een voor en na posten.. .maar wat te doen....
Zou de baard wel tot halverwege mijn borst willen maar dat laat de baard niet toe...
Het is al snel op deze lengte een warboel en breekt snel.. denk dat ik moet accepteren hem wat in te korten en meer de profiel foto te hanteren...
(PS en wat zal ik ook blij zijn als dat koppie weer kaal is ! )

Wat jullie?

WIN_20200622_20_36_04_Pro.jpg
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Hij is toch een stuk terug gesnoeid dan ik dacht en misschien wilde...
De knippende heeft hem in model gebracht.. want was er echt even klaar mee.. Soms heb je dat en wist niet meer wat ik er mee aan moest.. ja geduld.. maar goed.......
(lijkende profiel foto.. maar dan kortere snor)

De maar daarbij is dat ik; buiten de lengte; geen vervelende pieken heb en hij wel netjes in model is...
Dus spijt is het niet.. maar een "klosjaar-look" is ook niet mooi.... we zien wel waar we uitkomen....
 

Macx

Baardaap
Ja... Bad beard dat... Dadelijk ff naar de barbier....
Maar je ziet het.....
2fa897cb3896dc2c6c8c94463e4b5c91.jpg


You don' t always need a plan, sometimes you just need balls and a beard
[DOUBLEPOST=1650894151][/DOUBLEPOST]Ik vind het dan weer juist mooi als die kuiltjes en krullen.
 
Banner image
Top