Keltic Krew Baardolie Voyager

Scherenshop

Stoppelbaard
Keltic Krew is een nieuwe baardolie op de markt. Baardolie gemaakt in Ierland en sinds een half jaar (ofzo) verkrijgbaar in Nederland.
Scherenshop zoekt iemand die deze olie wil testen en van een review wil voorzien. Dat mag door 1 persoon of onderling uitwisselen, net wat jullie willen.
Het betreft een flesje van 50ml.

Ik wil dit jaar sowieso proberen wat baardproducten te laten uitproberen. De Keltic Krew komt momenteel als baardolie in voyager en warrior en in een baardbalm in dezelfde geuren. Alle vier de produkten worden aangeboden om uit te proberen en er een review over te schrijven. Om de zoveel weken zal ik er eentje aanbieden om uit te proberen.

Nu nog een klein stukje (wellicht) illegaal. Doordat we met een aantal baardproducten gaan stoppen, zijn deze momenteel in de aanbieding. Doe er dus je voordeel mee!

Ik hoor graag even of er iemand interesse heeft en bereid is een review te schrijven. Die twee horen wel echt bij elkaar.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Neem even contact op met @Sander als je wilt.. Lijkt me handig dat dit eerst besproken wordt.. ;)
Tot die tijd gooi ik er even een slotje op.
 

Fernand

Baard
Na uitvoerig testen hierbij het resultaat:

Basis olie: Perzik pit olie, Druivenpit olie, Gezoete amandel olie, Jojoba olie, Vitamine E olie
Essentiele olie: Pepermunt, Eucalyptus, Grapefruit, Limoen

Mooi blauw flesje met een rustig ogend etiket

Geen pipet maar een druppelsysteem wat niet goed werkt (kan met dit flesje te maken hebben)
Het druppel dopje verwijderd, nadeel daarvan is dat je al gauw teveel olie in de hand hebt.
De olie smeert goed uit en geeft een glans aan de haren.
De overgebleven olie is redelijk met warm water te verwijderen.
De olie trekt snel en goed in de haren welke zacht aanvoelen.
Hierdoor is het makkelijk te kammen en in model te brengen

Geur: een lichte pepermunt, limoen met op de achtergrond eucalyptus.

Persoonlijke noot: de geur is niet mijn geur, maar vindt het wel prettig dat het op de achtergrond aanwezig is.

Minpunten:
- (bij dit flesje) werkte het druppelsysteem niet zo goed.
- Navraag bij de leverancier gedaan en het systeem is zo ontworpen dat tijdens transport de olie niet verloren gaat en dat het eenmalig gevuld moet worden.
- Dit is mij niet gelukt (zal aan mezelf liggen/te ongeduldig zijn voor het vullen van het druppelsysteem)
- na tijdje (4 uur) is de geur verdwenen
- Toch wel om de paar uur even je baard door kammen om het soepel te houden

Conclusie:

- Olie smeert goed uit
- Trekt snel in de haren
- Goed doorkambaar en in model te brengen
- Voelt niet vettig aan
- Baard blijft hele dag in model zitten
- Geur is niet te overheersend
- Prijs – ml verhouding
[DOUBLEPOST=1453361619][/DOUBLEPOST]aangezien de geur niet mijn geur is en het zonde vindt om het stof te laten vergaren is mijn vraag of iemand het over wilt nemen.
Dit is in overleg met Scherenshop gegaan en dat mocht.
 

Elfdutch

Baard
Hi Fernand, ik hoef deze niet te testen. Ben momenteel meer bezig met balm dus heb momenteel genoeg olie. Ook ben ik niet van de pepermunt geur.
Goede review trouwens.
 

bas

Stoppelbaard
aangezien de geur niet mijn geur is en het zonde vindt om het stof te laten vergaren is mijn vraag of iemand het over wilt nemen.
Dit is in overleg met Scherenshop gegaan en dat mocht.[/QUOTE]

ik zou hem ook wel willen proberen als je hem nog hebt
 

Fernand

Baard
aangezien de geur niet mijn geur is en het zonde vindt om het stof te laten vergaren is mijn vraag of iemand het over wilt nemen.
Dit is in overleg met Scherenshop gegaan en dat mocht.

ik zou hem ook wel willen proberen als je hem nog hebt[/QUOTE]

Hoi Bas,

yep hij staat hier nog en ik stuur je een pb :)>
[DOUBLEPOST=1453970087][/DOUBLEPOST]
Hi Fernand, ik hoef deze niet te testen. Ben momenteel meer bezig met balm dus heb momenteel genoeg olie. Ook ben ik niet van de pepermunt geur.
Goede review trouwens.
Hoi Elfdutch, dank voor het antwoord. geur is idd persoonlijk. Bas wilt het testen/gebruiken dus het komt goed
 
  • Like
Reactions: bas

Scherenshop

Stoppelbaard
Aangezien het forum is overgenomen door "mijnbaard', zullen we het testen van onze baardprodukten niet verder via dit forum laten verlopen.
Vooralsnog zullen we deze optie bieden via onze facebook en wellicht, in de toekomst, via een ander (neutraal) baardforum.

Voor zover dank ik jullie voor bewezen diensten en het prettige enthousiasme.
 
Banner image
Top