I wanna grow it long bro

Kale666man

Baardaap
Welkom cool guy op het forum.
Ja jou vraag wat vinden jullie ervan e rvan is fantastisch.wat een baard.ik zie hem natuurlijk alleen aan de voorkant maar dit is wel een hele dikke.
Ben benieuwd naar je einddoel en laat een als je wil ook eens een foto van opzij zien alhoewel ik zo al zie dat dat er ook goed uit zal zien.
Mooi hoor en daar mag je trots op zijn ook,mooi zwart en ja voor mij een wereldbaard,maar ben benieuwd naar de andere reacties.
Maar maak je geen zorgen dat die negatief uit zullen vallen(Y)
 

DNA76

Baard
Zo cool dat de straat vol ijs ligt! Dia baard van jou gaat een inspirtie worden voor de leden hier! Doorgaan en updates geven, we kijken er alvast naar uit.
 

CoolGuy786

Stoppelbaard
Zo cool dat de straat vol ijs ligt! Dia baard van jou gaat een inspirtie worden voor de leden hier! Doorgaan en updates geven, we kijken er alvast naar uit.

Thanks bro! Ik houd je op de hoogte!
[DOUBLEPOST=1513192637][/DOUBLEPOST]
Inderdaad veel mooier en voller zie je ze niet.
Wat een prachtige baard, laten groeien.
Succes.

Thanks man!
[DOUBLEPOST=1513192701][/DOUBLEPOST]
Sodemieters wat een pracht baard

Thank you!
[DOUBLEPOST=1513193107][/DOUBLEPOST]
Flinke baard hoor (Y)

Thanks Cowboy!
[DOUBLEPOST=1513193143][/DOUBLEPOST]
Dikke baard natuurlijk! Laten groeien dat ding!

Ga ik zeker doen bro!
[DOUBLEPOST=1513193349][/DOUBLEPOST]
Dat is een forse @CoolGuy786!
Hoe lang heb je er over gedaan om die te groeien?

Thanks bro! In maart vorig jaar was ik helemaal glad na een volle baard gehad te hebben. Nu ga ik er weer helemaal voor! Ga om de 3 weken naar de barbier en verzorg ‘m ook heel goed.
[DOUBLEPOST=1513193578][/DOUBLEPOST]Ben geen nieuweling meer op dit forum hoor! Maar fijn om alle positieve reacties te lezen! Ik zal binnenkort meer foto’s posten!
 
Banner image
Top