Hoe ga jij om met commentaar op jouw baard ?

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik moet toch maar eens zo'n ronde borstel scoren.

Wat ik reeds vaak gemerkt heb is dat veel (voornamelijk onwetende vrouwen) vaak verbaasd zijn na een zoen en haast allemaal dezelfde reactie hebben van: "die is helemaal niet hard of ruw" :eek:.

Ik vermoed dat dit vooroordeel voortvloeit uit het feit dat een stoppelbaard de eerste dagen erg stuk is en inderdaad wel eens een schuurpapier-effect kan hebben bij het zoenen.

Eigenlijk moeten we dus gewoon veel onwetende dames zoenen om hen te laten beseffen dat het hebben van een baard niet "problematisch" hoeft te zijn :)>
 

Freerider

Baard
Wat ik reeds vaak gemerkt heb is dat veel (voornamelijk onwetende vrouwen) vaak verbaasd zijn na een zoen en haast allemaal dezelfde reactie hebben van: "die is helemaal niet hard of ruw" :eek:.

Ik vermoed dat dit vooroordeel voortvloeit uit het feit dat een stoppelbaard de eerste dagen erg stuk is en inderdaad wel eens een schuurpapier-effect kan hebben bij het zoenen.

Eigenlijk moeten we dus gewoon veel onwetende dames zoenen om hen te laten beseffen dat het hebben van een baard niet "problematisch" hoeft te zijn :)>
#metoo :)

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
 
Ik word tegenwoordig elke ochtend gefouilleerd of ik geen bomgordel bij me heb. Wordt tijd dat ze eens wat nieuws verzinnen. Maar kan me er totaal niet druk om maken.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Werkelijk?????? :eek::eek::eek:

Ergens waar je voordien ook al langs moest? En werd er vroeger niet op gereageerd???
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Als het serieus is, zou ik toch eens aangeven dit niet op prijs te stellen en zouden ze een heel goede reden op schrift mogen gaan stellen.
 

TMG1961

Baardaap
Ik word tegenwoordig elke ochtend gefouilleerd of ik geen bomgordel bij me heb. Wordt tijd dat ze eens wat nieuws verzinnen. Maar kan me er totaal niet druk om maken.

Is wel erg triest zo iets. Ik zou er zeker een melding van maken en ze laten weten dat dit niet op prijs gesteld wordt.
 

Hartenheer

Zware baard
Ik word tegenwoordig elke ochtend gefouilleerd of ik geen bomgordel bij me heb. Wordt tijd dat ze eens wat nieuws verzinnen. Maar kan me er totaal niet druk om maken.
Als er alleen mannen zijn :(
Zijn er ook vrouwen gelijk iemand aanwijzen, zij mag met fouilleren :D

Het went, in mijn voormalige werk werd ik dagelijks gefouilleerd.
 

Texman

Koning Baard
Ik loop al zolang rond met een baard dat mensen mij niet zonder kennen.(ik zelf ook niet)
Commentaar zal weinig helpen zullen de mensen denken.(en gelijk hebben ze want hier ben ik totaal ongevoelig voor)
Waar ik wel commentaar op krijg is als ik mijn baard te kort heb getrimd.:)
Dat vind men duidelijk minder:eek:. En dat commentaar komt vaak van dames ( ja die letten ook overal op):)
En dat komt natuurlijk weer door mijn ongekende en onweerstaanbare charmes ( ik heb het er soms erg moeilijk mee).:D
Omdat ik altijd veel jonge collega's om mij heen heb gehad kreeg ik nog wel eens te horen "zo'n baard heeft mijn vader ook".
Wat ik ook een wereldopmerking vond als iemand op mijn werk mij zocht dat een van mijn collega's steevast zij "dat is die mijnheer met al dat haar in zijn gezicht'
Ook leek ik nog al eens op vader Abraham daarop was mijn antwoord "ik lijk niet op vader Abraham. Vader Abraham lijkt op mij"':p
Beetje humor moet kunnen toch. Hoewel bij sommige dames..............
 

TMG1961

Baardaap
Afkloppen, tot op moment van schrijven nog geen negatieve opmerkingen of afkeurende blikken/commentaren ontvangen over mijn baard in wording. Wel de voor het jaargetijde standaard al dan niet lollig of lollig bedoelde opmerkingen. Maar ze doen maar, als ze daar happy van worden dan fijn voor ze. Krijg wel soms de vraag hoe lang wordt hij, ik antwoord dan geen idee hoe lang hij wordt, hij is nog niet volwassen, is nog maar een puber. Je ziet de meesten dan beetje raar kijken en bij zichzelf denken, die vent spoort niet :D
 
Banner image
Top