het eerste begin.

RCM

Baardaap
Dag Daniël. De baard ziet er zover ik kan zien ( foto is van redelijk veraf ) goed uit. Ik heb je topic even geheel doorgenomen en dan zal je nu zo rond de 20 weken moeten zitten. Heb je al een doel van wat het moet gaan worden? :)>(Y)
 

daniel77

Baard
Hey rcm. Zit nu ongeveer op 22weken ben niet glad geschoren begonnen zeg maar.
Om eerlijk te zijn heb ik over het doel nog niet echt een idee dus laat ik hem maar groeien. Vind de baard van Carlos van beardbrand wel een mooie op zich maar voor als nog staat het nog open. Gelijk even een wat dichterbij foto
 

Bijlagen

  • IMAG0110.jpg
    IMAG0110.jpg
    2,7 MB · Weergaven: 108

RCM

Baardaap
Hey rcm. Zit nu ongeveer op 22weken ben niet glad geschoren begonnen zeg maar.
Om eerlijk te zijn heb ik over het doel nog niet echt een idee dus laat ik hem maar groeien. Vind de baard van Carlos van beardbrand wel een mooie op zich maar voor als nog staat het nog open. Gelijk even een wat dichterbij foto
Kijk, nu is het veel beter te zien. Zier er goed uit hoor... en je einddoel.... pffffffffffffffffffff, gaaf hoor!! Je hebt nog even te gaan dan, maar dan heb je ook echt wel wat! Ik zou zeggen, succes met je reis naar een geweldige baard, wat het ook mag worden!
 

istawa

Zware baard
Das nie mooi man.... succes .zowel met baard als met de minder leuke dingen.

it aint over until the fat lady sings
 

Kale666man

Baardaap
dat is niet leuk nee afscheid nemen van het paardje daniel,
Ik weet hoe moeilijk dat is en sterkte daarmee.
Blijft altijd moeilijk zulke dingen en ook daar krijg je vaak steun in van medeleden hier
 

Kale666man

Baardaap
Is het verlies een klein beetje verwerkt gozer,ik hoop dat jullie het een plekje van binnen hebben kunnen geven.
 

daniel77

Baard
Is het verlies een klein beetje verwerkt gozer,ik hoop dat jullie het een plekje van binnen hebben kunnen geven.

Het verlies is idd al zo goed als verwerkt. En mijn liefje is momenteel met een nieuwe merrie een band aan het opbouwen.... en die merrie heeft een snor wel te verstaan een grote
 

Bijlagen

  • IMAG0142.jpg
    IMAG0142.jpg
    3,1 MB · Weergaven: 38

Kale666man

Baardaap
Ah das mooi man en ja ik heb 5 honden me dochter een paard van nu 4 en de honden hebben een leeftijd dat ze ook een keer gaan.
Twee herdershonden van 11 en 12 een jackrussel van 14 een tekkel van 8 en nog een sint bernard van bijna 3.
Dat is en blijft altijd gewoon klote om te doen,ook al hebben de herders al een aardige leeftijd berijkt,maar ga je zien dat het snel minder wordt.
Maar goed daar heb ik ook het grootste probleem mee al ben ik nog zo goed voor ze.
Anderen gaan er anders mee om en vinden het ook minder erg dan ik zelf.
Die zeggen dan,je bent er goed voor geweest en het komt er een keer aan.
Maar ja,ik vind al snel iets zielig bij dieren en kan naarmate ik ouder wordt er steeds slechter tegen ook.
Een heel verhaal maar nogmaals veel geluk met de nieuwe aanwinst en de snor kan op het forum hahahahaha.:p
 

Texman

Koning Baard
Ha Daniel,
Ik heb je baardreis niet vanaf het begin gevolgd omdat ik toen nog geen lid was.
Ik heb even de reis tot nu doorgelezen.
Heel leuk dat je al die foto's hebt geplaatst je kan de ontwikkeling zo mooi volgen.
Het resultaat tot nu vind ik heel mooi en het staat je goed dus ga zo door.
Succes Texman:)>
 
Banner image
Top