Grimfrost Beard Care

zenn

Zware baard
'K kwam tijdens het surfen naar wat info over de serie Vikings bij toeval deze site tegen; http://grimfrost.com/nl/baard-care/

"Vikings took good care of themselves; they washed each Saturday, which was unheard of among the rest of the Europeans of the time."


bildspel_beardcare3.png_0_0_100_100_800_330_100.png


"Grimfrost’s Beard Oil is developed by Grimfrost together with the eminent Jens Holmberg, and handmade in the deepest parts of Småland, Sweden. If you’re looking to smell fruity, or of vanilla or citrus, then this is not for you. However, if you’re looking for the scent of a rainy Scandinavian forest, fresh wood and hops, then look no further."


Komt in 2 varianten;
- Hars & Hop; base oils: Jojoba, Apricot, Avocado, Argan + essential oils: Pine, Juniper and Hops
- Jarl's Distel; base oils: Jojoba, Apricot, Avocado, Argan. + essential oils: Thistle, Bergamot

Wellicht interessant voor sommige barbaardmannen onder ons.:)>
 

JeroenP

Volle Baard
Ik heb eigenlijk al een keuze gemaakt voor mijn nieuwe baardolie. Deze lijkt me toch ook wel erg interessant. Wie o wie gaat hier een review van geven???
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Klinkt leuk, al zit er zoals bij elke baardolie een marketing achter maar als het werkt en nog leuk ruikt ook is dat prima ;)
 

svvander

Baard
Moest ik me laten gaan, had ik ze allemaal al geprobeerd... maar vrouwlief klaagt nu al dat er teveel producten in (en op) de kasten staan :)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Aangezien ik voornamelijk wax gebruik de laatste tijd laat ik deze kelk aan mij voorbij gaan.

Olie heb ik een aantal eigen brouwsels en voor de geur een aantal van "woodsman" dus ik ben voorlopig even voorzien ;)
 

JeroenP

Volle Baard
Ikzelf gebruik altijd savonds olie. Maar ik heb nog een halve fles staan dus....kan wel maar hoeft nog niet......keuzes keuzes....:p
 
Banner image
Top