Grijze/witte haren jonge baard?

Ruben

Baard
Hallo,

Ik ben voor het eerst echt mijn baardje aan het laten groeien (nu ongeveer 3,5 week).
Vanochtend merkte ik opeens dat ik een witte of grijze haar in mijn baard heb zitten, net zoals dat ik er een paar aan de zijkant van mijn hoofd heb. (Wou een foto maken, maar niet zichtbaar op de foto, alleen als je van dichtbij goed kijkt)
Dit lijkt me niet echt normaal, aangezien ik pas 22 ben..
Zijn er hier meerdere mensen die hier "last" van hebben/hadden? Of moet ik er simpelweg niet over in zitten?

Bedankt alvast!

Edit: De rest van mijn haar is zwart.
 

GlennBG

Volle Baard
Hallo,

Ik ben voor het eerst echt mijn baardje aan het laten groeien (nu ongeveer 3,5 week).
Vanochtend merkte ik opeens dat ik een witte of grijze haar in mijn baard heb zitten, net zoals dat ik er een paar aan de zijkant van mijn hoofd heb. (Wou een foto maken, maar niet zichtbaar op de foto, alleen als je van dichtbij goed kijkt)
Dit lijkt me niet echt normaal, aangezien ik pas 22 ben..
Zijn er hier meerdere mensen die hier "last" van hebben/hadden? Of moet ik er simpelweg niet over in zitten?

Bedankt alvast!

Edit: De rest van mijn haar is zwart.

Komt volgens mij vaker voor hoor...
Er over inzitten lijkt mij niet zinnig, je doet er namelijk niets aan toch?
Beard up (Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ja, natuurlijk is dat normaal. Sommige haren zijn pigmentloos en dat zie je bij zwart haar gewoon beter. Wat wilde je gaan doen? Ze verven, haha.
De dames vinden het wel interessant, dus ik zou me er niet druk over maken
 

Ruben

Baard
Ja, natuurlijk is dat normaal. Sommige haren zijn pigmentloos en dat zie je bij zwart haar gewoon beter. Wat wilde je gaan doen? Ze verven, haha.
De dames vinden het wel interessant, dus ik zou me er niet druk over maken

Nogmaals bedankt voor je reactie! :)
Verven? Nope. En wat die dames betreft, zoiets heb ik ook gehoord ja.
[DOUBLEPOST=1468874527][/DOUBLEPOST]
Komt volgens mij vaker voor hoor...
Er over inzitten lijkt mij niet zinnig, je doet er namelijk niets aan toch?
Beard up (Y)

Nee, goed punt. Bedankt!
 

Ronster

Baard
Heb ik er ook zat van. Niet druk om maken :)
Ik laat ze gewoon zitten. Een enkeling is onhandelbaar en krult vreemd of is enorm eigenwijs. Deze elimineer ik zorgvuldig met een pincet :)>
 

Ronster

Baard
Ik heb grijze haren die qua structuur bijna hetzelfde zijn als de niet-grijze, maar af en toe zit er een tussen die een stuk dikker is of kaarsrecht of juist geknikt. Als ze me irriteren trek ik ze uit. Zijn er maar zo'n 4 a 5 per week. Als het er meer zouden zijn zou ik ze lekker laten zitten :p
 

Ruben

Baard
Ik heb grijze haren die qua structuur bijna hetzelfde zijn als de niet-grijze, maar af en toe zit er een tussen die een stuk dikker is of kaarsrecht of juist geknikt. Als ze me irriteren trek ik ze uit. Zijn er maar zo'n 4 a 5 per week. Als het er meer zouden zijn zou ik ze lekker laten zitten :p

Ja zou ik ook doen, anders blijf je bezig :D
 
Banner image
Top