Gran beardo

Plainview

Stoppelbaard
20221206_155237.jpg 20221206_154922.jpg 20221206_154929.jpg
Hallo, momenteel bezig met mijn baard te laten groeien. Maar heb er toch mijn twijfels over. Ik ben nu 1 maand bezig. Gr
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Bekijk bijlage 23679 Bekijk bijlage 23680 Bekijk bijlage 23681
Hallo, momenteel bezig met mijn baard te laten groeien. Maar heb er toch mijn twijfels over. Ik ben nu 1 maand bezig. Groeten uit België :)

Hallo,welkom op het gezellige forum. Ik zie een best goede baard dekking, je hoeft geen twijfels te hebben. Je wangen zijn nu nog wat dun bedekt, maar wangen lopen vaak wat achter en ook de bedekking van de wangen is bijna de helft minder in vergelijking met de kin. Lekker laten groeien en alvast wat baardproducten aanschaffen, zoals baardolie en baardshampoo, kam/borstel zodat je baard goed onder controle kan worden gehouden. Vooral in het begin kan het wat rommelig overkomen, deze periode moet je even doorheen. Succes met je baardreis.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ha @Plainview ,
Ook van mij welkom op ons leuke forum :).
Ik ben het helemaal eens met Macx , je moet dit echt 3 maanden volhouden om een goed beeld te krijgen van je baardgroei.
Na die eerste wat slordige periode kan je kijken of je verder wil gaan met je baard.
Wat je ondertussen wel mag doen is het strak houden van je hals- en wanglijn want dan baken je je beginnende baard mooi af waardoor hij beter toont.
Succes Texman :)>
 
Banner image
Top