Graag wat advies

Stijn000

Stoppelbaard
Hallo iedereen!

Als 22-jarige ben ik voor het eerst m'n 'baard' aan het laten groeien en zit ik nu aan het begin van mijn derde week. Ik had de stille hoop dat ik een volle baard zou hebben maar zoals jullie kunnen zien is dat nu nog niet het geval. De zijkanten groeien goed en daar blijft het dan ook bij. Ik heb me voorgenomen om mijn baard vier weken te laten groeien en dan een keuze maken wat ik ermee ga doen. De reden dat ik graag wat advies wil is omdat ik weinig potentie zie en alleen maar grotere bakkebaarden krijg.

Sidenote: voor mijn werk moet ik er wel verzorgd uitzien omdat ik dagelijks te maken heb met patiënten en/of klanten.

Daarnaast heb ik mijn levensstijl op orde: ik sport ik 2/3 keer per week, eet gezond en slaap minimaal 7 uur per nacht.

Oer twee weken worden er bij mij op het werk professionele foto's gemaakt voor op de socials en linkedin, dus twijfel wel of ik het niet eraf moet halen zodat de foto's er goed uitkomen... Lastig!

Ik ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden, en of jullie nog tips hebben?

Eerlijkheid wordt gewaardeerd!
 

Bijlagen

  • IMG_5390.jpg
    IMG_5390.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 25
  • IMG_5391.jpg
    IMG_5391.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 25
  • IMG_5392.jpg
    IMG_5392.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 25

Texman

Koning Baard
Hallo iedereen!

Als 22-jarige ben ik voor het eerst m'n 'baard' aan het laten groeien en zit ik nu aan het begin van mijn derde week. Ik had de stille hoop dat ik een volle baard zou hebben maar zoals jullie kunnen zien is dat nu nog niet het geval. De zijkanten groeien goed en daar blijft het dan ook bij. Ik heb me voorgenomen om mijn baard vier weken te laten groeien en dan een keuze maken wat ik ermee ga doen. De reden dat ik graag wat advies wil is omdat ik weinig potentie zie en alleen maar grotere bakkebaarden krijg.

Sidenote: voor mijn werk moet ik er wel verzorgd uitzien omdat ik dagelijks te maken heb met patiënten en/of klanten.

Daarnaast heb ik mijn levensstijl op orde: ik sport ik 2/3 keer per week, eet gezond en slaap minimaal 7 uur per nacht.

Oer twee weken worden er bij mij op het werk professionele foto's gemaakt voor op de socials en linkedin, dus twijfel wel of ik het niet eraf moet halen zodat de foto's er goed uitkomen... Lastig!

Ik ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden, en of jullie nog tips hebben?

Eerlijkheid wordt gewaardeerd!
Ha Stijn,
Welkom op ons leuke forum,
Je baardgroei laat zich al aardig op de zijkanten, helaas heb je nog weinig baardgroei op het front. Dit kan komen door dat je nog jong bent en je baard zich nog verder moet ontwikkelen. Ook als je een gezonde levensstijl hebt geeft dat nog geen garantie op een mooie volle baard. Er is ook nog zoiets als de genen (erfelijkheidsfactoren). Kijk naar de baardgroei van je vader en grootvaders. Hebben zij een goeie baardgroei dan is de kans groot dat jij dat ook krijgt.
Voor nu denk ik dat je je voor de professionele foto's beter kan scheren.
Ook denk ik dat het misschien nog te vroeg is voor een baard. Ik begrijp heel goed dat je een baard wil hebben daarom raad ik je aan om nog een jaar te wachten en het dan opnieuw te proberen.
Succes Texman :)>.
 
Banner image
Top