Glenn's baardentopic

Ardjan

Baardaap
Super man, welkom terug! Goed te lezen dat het goed met je gaat. (Y)
En die baard..., ja lekker laten groeien. :D
Succes; Beard on!
 

Glenn

Baard
Bedankt voor de reactie's.
De planning is om de eerste 365 dagen (yeard) de schaar en tondeuse volledig te bannen.
De baard en snor gewoon zijn natuurlijke gang laten gaan!
 
Laatst bewerkt:

Glenn

Baard
Het is lang geleden dat ik een update heb geplaatst.
Bij deze...
De Linkse foto is van mijne verjaardag (24 Aug) met mijn kort ringbaardje welke ik de laatste 20 jaar het meest heb gehad.
Een paar dagen ervoor heeft mijn Dochter die kapster is, mij voor de laatste keer de zijkanten weggetrimd en het ringbaardje kort gesnoeid.
Dus "officieel" begon ik vanaf de 20ste Augustus aan mijn baardreis.
De rechtste foto is van vandaag de 3de December....Daar is dus bruutweg gerekend ongeveer een 3.2 maand tussen als ik me niet vergis.
Ondertussen niks getrimd geknipt of geschoren.

toen en nu.jpg
 

RCM

Baardaap
Hey Glenn. Die baard staat je weer helemaal geweldig hoor! En die setting van foto 2 komt mij ook bekend voor, zelfde tafeltje en op de zelfde stoel. Vaste klant? ;) Succes met je verdere baardreis Glenn.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Een prima resultaat in zo'n korte periode! :)>(Y)

De foto's geven wel aanleiding tot nader wetenschappelijk onderzoek om de volgende vraag te beantwoorden:
"Heeft baardgroei effect op het menselijk brein?"
Kan worden aangetoond, dat de man zonder baard interesse toont in vrouwelijke borsten en de man met baard zich daar niet mee bezighoudt, maar inplaats daarvan origami-servetten verzameld? :D
 

Glenn

Baard
Ik vermoed dat de linkse meer het jongetje is wat op alles geilt wat los of vast zit.
En de rechtse meer die ervaring uitstraalt en zijn horizonten nogal breed verkent onder het motto van 'done that been there' en 'i saw it all'? o_O
Wie het weet mag het zeggen. o_O
 
Banner image
Top