Gaten in mijn baard

Emielvast

Stoppelbaard
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Ik heb sinds een half jaar een "baard" alhoewel ik het eerst erg korthield op een paar millimeter heb ik het een maand of 2 geleden besloten dat ik een echte baard wou, maar nu loop ik er tegen aan dat ik op mijn wangen/ naast mijn mond en onder mijn kin kale plekken heb die ook niet echt opgevuld willen worden, ook wilt mijn "baard" niet echt gevuld raken. heeft iemand een idee of dit goed komt of wat je hieraan kan doen?

[Mod] (FOTO'S OP VRAAG VAN BETROKKENE VERWIJDERD) [/Mod]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
P

Pellie

Guest
Ik vind dat je met je 18 jaren best een goede baardgroei hebt. Dus ik zou zeggen (zoals altijd): gewoon eens 3 maand laten groeien en kijken hoe de baard zich ontwikkeld. De kale plekjes vullen zich geleidelijk wel op. Geduld dus! Beard up!!
 

Emielvast

Stoppelbaard
Ik vind dat je met je 18 jaren best een goede baardgroei hebt. Dus ik zou zeggen (zoals altijd): gewoon eens 3 maand laten groeien en kijken hoe de baard zich ontwikkeld. De kale plekjes vullen zich geleidelijk wel op. Geduld dus! Beard up!!
Is goed, geduld is een schone zaak


Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Beste @Emielvast,
Welkom op dit leuke forum.;)
De kale plekjes in je baard komen doordat je nog erg jong bent en je baard zich nog niet heeft uit ontwikkeld.
Dit is heel normaal op jouw leeftijd en komt vanzelf goed.
Ik zou zeggen volg het advies van @Pellie op.
Succes Texman:)>
 
  • Like
Reactions: RCM

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!
Lees eens de diverse baardreizen van de andere leden en je zult zien, dat er velen met (nog) niet gevulde baarden zijn, die fantastische exemplaren hebben. Het gaat er niet om hoe vol behaard je gezicht is, maar veel meer het feit, dat de baard uniek voor jou is.
Laat je baard eerst maar eens een tijd groeien, zodat de minder volle plekken zich kunnen ontwikkelen. Je bakkebaarden zullen zich in ieder geval aan de sik gaan verbinden en de onderzijde van je gezicht groeit dicht en anders ziet niemand het, als de haren langer zijn.
En.....mocht de baard blijven, zoals hij nu is, dan is het een mooi model, waar niets mis mee is en het staat je zeer goed.
Succes! :)>(Y)
 
Dit had ik ook rond die leeftijd, tot m'n 20e ongeveer. Die van jou wordt waarschijnlijk ook nog een stuk voller.
Ik heb zolang m'n baard kort gehouden/weggeschoren en gewacht tot ie voller werd. Maar die keus is natuurlijk helemaal aan jou! Nu is ie ook al mooi ;)!
 
Banner image
Top