Even voorstellen

Jochen

Stoppelbaard
Goeiemiddag,

Ik ben Jochen, 35 jaar en sinds 2-3 jaar heb ik een kort baardje.
Veel geduld hebben en werken met wat je hebt, zijn zeker voor mij van toepassing ;)
Nu in mijn geval is dat helaas niet zo veel: een chin curtain met snor en een klein beetje beharing onder de mond.
Verder ben ik al grijs aan het worden sinds mijn 30ste dus dat helpt ook niet echt om mijn baard voller te laten lijken.

Of het ooit mogelijk is om een volle baard te laten staan, weet ik niet. Is mijn baard nog in ontwikkeling of is hetgeen er staat alles wat ik heb, dat zal de toekomst uitwijzen.

Ik ben niet van plan om mijn scheermes nog boven te halen en mijn vriendin vindt mij leuker met baardje dan zonder, dus wie ben ik om te klagen?
 

Texman

Koning Baard
Welkom op het forum :),
Laat eens een foto zien van je beginnende baard dan kunnen we je misschien adviseren.
Groet Texman :)>
 

Texman

Koning Baard
Ha @Jochen,
Op zich ziet je baard er niet slecht uit maar omdat je hem altijd kort houd heb je nog niet ontdekt hoe hij eruit kan zien.
Geeft je baard op z'n minst 3 maanden de tijd om uit te groeien en kijk dan of een wat langer model er voor jou in zit.
Hou ons maar op de hoogte dan kunnen we je ook adviseren.
Succes Texman:)>
 

Skaggy

Volle Baard
Welkom @Jochen op het forum. Je hebt al een aardige baard. Wanneer je wilt weten of er op kortere termijn meer mogelijk is dan inderdaad stoppen met trimmen en laten groeien die baard. Net als jij heb ik jarenlang de baard getrimd omdat ik dacht onvoldoende baardgroei te hebben. De langere haren zorgen voor meer dekking dus wie weet. Jouw snor (die nu al beter is dan de mijne) kun je ook laten groeien en de haren opzij dwingen. Veel plezier hier op het forum en succes met het groeien van jouw baard. (Y):)>
 
Banner image
Top