Even voorstellen

ArjanStH

Baard
Hallo baardbroeders,

Een kleine update. Ben een maand verder na mn laatste update en ben nu ongeveer 10 weken bezig. Bevalt me nog steeds prima allemaal.
Alleen wel wat uitstekende haartje, zelfs als ik baardbalsem gebruik. Gewoon laten groeien zodat ze naar beneden vallen of die haartjes trimmen ?

Fijne zondag allemaal ! :)>20171015_155417.jpg
 

TMG1961

Baardaap
Ziet er goed uit (Y) Ik heb ook last van die uitstekend haartjes, de baardbalsem krijgt ze niet getemd. Maar binnenkort mogen ze kennismaken met de zwaartekracht en die krijgt ze wel zover dat ze meewerken :D
 

ArjanStH

Baard
Gaat goed, Arjan! (Y)
Ik zou niet trimmen; wanneer ze langer worden gaan ze vanzelf naar beneden hangen! :)>
Beard on!
Thx Ardjan voor het bewijs dat ik iedereen kan laten zien als ze weer zeggen "trimmen Arjan"
[DOUBLEPOST=1508671797][/DOUBLEPOST]
Ziet er goed uit (Y) Ik heb ook last van die uitstekend haartjes, de baardbalsem krijgt ze niet getemd. Maar binnenkort mogen ze kennismaken met de zwaartekracht en die krijgt ze wel zover dat ze meewerken :D
We gaan het merken TMG :)>
 

RCM

Baardaap
Ziet er goed en verzorgd uit! Zoals de mannen al zeggen, niet trimmen, en ik kan het weten. Bij mij steken ze ook weer behoorlijk uit aan de zijkanten na een bezoekje aan de barbier. Met een beetje geduld was ik al door die fase heen. Dus NEE, NIET TRIMMEN!!! :D:)>(Y)
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Inderdaad afblijven... Ik heb ook een slag in m'n baard en niet zo'n kleine ook niet... Maar omdat je haar niet recht uit de huid komt en een haarzakje nooit 100% recht is zal er altijd een kleine krulling in zitten... Hij groeit dus in een rondje. Vaak is halverwege deze cirkel een punt dat hij piekt... Maar naar mate de cirkel rond is zul je merken dat het minder wordt. En idd... Daarna neemt de zwaartekracht het over...

Beard Up!
 

Knulletje

Zware baard
Ziet er netjes uit. Ook ik zeg afblijven. Veel te vroeg om te gaan "klooien". Kijk over een maand, of 2, nog eens. Ondertussen lekker blijven borstelen! ;)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
De oorzaak van het hebben van stijl of krullend haar ligt aan de vorm van het haarzakje. Een perfect rond haarzakje levert een rechte haar. Is het haarzakje elips-vormig, dan ontstaat er een haar met een slag. Hoe spleetvormiger het haarzakje des te krullender de geproduceerde haar.

Het haar zal bij het bereiken van lengte inderdaad neerwaarts gaan, maar sommige haren slaan ineens de hoek om en gaan naar de zijkant groeien en steken dus uit. De remedie? Gewoon knippen!
 
Banner image
Top