Eindelijk mijn gedacht op een baard gezet

Slash

Stoppelbaard
Hallo iedereen, nu ik 36 geworden ben heb ik eindelijk besloten om eens een baard te laten staan, dit is mijn eerste echte poging en ben nu een kleine 2 weken bezig. Ik heb er echter geen besef van hoe ik dit het beste aanpak, want voorlopig kom ik gek van de jeuk maar naar het schijnt is dit normaal en gaat dit vrij vlug over? Nu zie ik wel dat ik nogal veel kale plekken heb in mijn beginnende baard, en vroeg me af of ik dit al moet trimmen om het wat gelijk te laten groeien of ik voorlopig maar de wildgroei zijn gang te laten gaan. Ik had wel wat meer haar verwacht na 2 weken, maar lees hier in de verschillende topics dat dit niet echt een indicatie is voor een latere baardgroei? Nu zie ik wel hoe het verder gaat! Ik hou jullie op de hoogte! thx, grtz! 674E77A6-91EF-483F-A0BE-67E000C18764.jpeg
 

Kale666man

Baardaap
Hoi Slash en welkom hier.
Ik zou voor het laatste gaan.
Gewoon even niks aan doen en eerst is een paar maandjes laten groeien en zeker niet trimmen
Maar ik denk en weet zeker dat geduld het enige medicijn is en de trimner voorlipig niet.
Maar je zal wel meer advies krijgen straks.
Succes net je baardreis(Y)
 

Weeble

Volle Baard
Welkom Slash!
Beetje baardolie doet wonderen voor de jeuk. Lees het forum maar door en je zult veel informatieve tips tegenkomen ;)(Y)
 

Slash

Stoppelbaard
Welkom Slash!
Beetje baardolie doet wonderen voor de jeuk. Lees het forum maar door en je zult veel informatieve tips tegenkomen ;)(Y)
Zal morgen even baardolie gaan kopen! Ben benieuwd! Alvast bedankt!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Slash

Stoppelbaard
Op één of andere manier had ik iemand met een enorme bos krullen verwacht! ;)

Welkom, succes met groeien!
Ja de naam doet iets he! Nu ja slash is mijn grote idool op gebied van gitaarspelen, heb ooit de lange haren gehad maar de krullen nooit kunnen evenaren! ( het gitaarspelen trouwens ook niet)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Slash

Stoppelbaard
Hoi Slash en welkom hier.
Ik zou voor het laatste gaan.
Gewoon even niks aan doen en eerst is een paar maandjes laten groeien en zeker niet trimmen
Maar ik denk en weet zeker dat geduld het enige medicijn is en de trimner voorlipig niet.
Maar je zal wel meer advies krijgen straks.
Succes net je baardreis(Y)
Dank u! Zal het voorlopig laten groeien, en dan bekijken we het wel, is net een nieuwe barbier open gegaan hier in de stad, zal wel binnen enkele weken/maanden eens binnenwippen voor het betere trimwerk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom op de forum,

Qua jeuk kan ik niet veel vertellen,want ik heb er persoonlijk nooit last van gehad. Misschien inderdaad een beetje baardolie...
Ik zou het enkele maandjes laten groeien.
Succes met je baard! (Y)
 

Gunter

Baard
Ja de naam doet iets he! Nu ja slash is mijn grote idool op gebied van gitaarspelen, heb ooit de lange haren gehad maar de krullen nooit kunnen evenaren! ( het gitaarspelen trouwens ook niet)

De krullen lukte mij wel, maar ook hier bleef het gitaarspel ver achter. :D

Ik hoop dat hij snel weer genoeg centjes heeft verdiend om zijn scheiding te bekostigen met GnR, en weer aan de slag gaat met Slash/Myles/conspirators. Het wordt weer tijd voor nieuwe goede muziek van deze beste man!
 

Ardjan

Baardaap
@Slash : Veel goeie adviezen zijn al gegeven. Niet naar de barbier gaan, maar voorlopig (denk aan paar maanden) lekker laten groeien, en jezelf (en je omgeving) laten wennen aan je nieuwe look.;) Kritiek zal je krijgen, maar is van tijdelijke aard. Gewoon volhouden en doorbijten, en de baard z'n gang laten gaan! Ik zeg: 't gaat je geweldig staan! Welkom op het forum! (Y)
 

Slash

Stoppelbaard
De krullen lukte mij wel, maar ook hier bleef het gitaarspel ver achter. :D

Ik hoop dat hij snel weer genoeg centjes heeft verdiend om zijn scheiding te bekostigen met GnR, en weer aan de slag gaat met Slash/Myles/conspirators. Het wordt weer tijd voor nieuwe goede muziek van deze beste man!
Idd dit is een cashtour voor GN’R( al heeft me dat niet tegengehouden om al 2 keer te gaan kijken en deze zomer nog een derde keer ) maar solo met Myles and the conspirators hebben ze toch enkele topschijven gemaakt! Hoop dat ze dit project verder zetten nadat Guns er weer mee ophoudt. Axl zal wel weer gaan zingen met AC/DC volgens de geruchten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Slash

Stoppelbaard
@Slash : Veel goeie adviezen zijn al gegeven. Niet naar de barbier gaan, maar voorlopig (denk aan paar maanden) lekker laten groeien, en jezelf (en je omgeving) laten wennen aan je nieuwe look.;) Kritiek zal je krijgen, maar is van tijdelijke aard. Gewoon volhouden en doorbijten, en de baard z'n gang laten gaan! Ik zeg: 't gaat je geweldig staan! Welkom op het forum! (Y)
Dank u!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Ook van mij welkom op dit leuke forum.:)
In een korte tijd kan je nog niet veel zeggen over de ontwikkeling van je baardgroei.
Wat ik wel zie is dat je genoeg potentie hebt voor een mooie baard.;)
Wat de jeuk betreft was je baard 2 tot 3 maal in de week met baardshampoo de andere dagen spoel je je baard grondig uit met lauw/warm water,
Hiermee voorkom dat je je huidvetten te veel weg wast waardoor je huid uitdroogt en je jeuk krijgt. Bij de meeste mannen is dit van tijdelijke aard en gaat over.
Je baard moet je ook voorzichtig behandelen Dus nooit hard schrobben of met de handdoek heel ruw je baard afdrogen. Ook met borstels en kammen moet de voorzichtig door je baard gaan. Koop goede spullen voor je baardonderhoud en in het begin zeker niet te veel.
I.p.v. baardolie zou je ook vanaf een zekere lengte (1cm) een baardbalsem kunnen gaan gebruiken. Die werkt als baardolie en conditioneer in een en geeft wat hold aan je baard.
Succes Texman:)>
 

Slash

Stoppelbaard
Bedankt voor de tips!!! echt een leuk forum hier! Iedereen is echt heel vriendelijk en enthousiast! Top!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Banner image
Top