Eerste poging

StevenVB

Stoppelbaard
Hallo iedereen,

Sinds kort ben ik aan het proberen een baard te laten groeien.
Zoals ik hier al vaak gelezen heb is geduld blijkbaar heel belangrijk.
Heb 2x getrimd en zitten bijwerken (wat ik beter niet gedaan had) omdat ik de open plekken niet meer kon aan zien.
Heb mezelf ook baardolie aangeschaft. Hebben jullie misschien nog wat tips?
Denken jullie dat dit een fatsoenlijke baard kan worden?

Alvast dank,

Vriendelijke groeten,

Steven
 

Bijlagen

  • 20230329_154026.jpg
    20230329_154026.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 72
  • 20230329_154032.jpg
    20230329_154032.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 72
  • 20230329_154037.jpg
    20230329_154037.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 69
  • 20230329_154053.jpg
    20230329_154053.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 73

Macx

Baardaap
Hoi Steven, welkom op het gezellige forum.
Het front ziet er al mooi uit, dit wordt alleen nog maar mooier, de wangen zijn ook niet slecht hoor, de wangen zijn altijd wat langzamer en ook het verschil tussen links en rechts dat trekt wel bij. Laat je baard nu lekker een paar maanden verder groeien en geef het de kans zich te ontwikkelen.
De lege plekjes op je kin, dat is je baardpatroon, dat komt heel veel voor bij jonge mensen, als je ouder wordt dan loopt dat wel vol.
Die paar mindere plekjes op de wangen gaan zich nog een stuk verbeteren door de tijd heen.
We gaan eerst kijken hoe je baard er over enkele maanden er uit ziet, en ik verwacht dat dit een mooie baard gaat worden.
Je bent al goed bezig met baardolie, baardolie is heel goed voor de onderliggende huid en geeft de juiste voeding aan je baardharen, het maakt de baardharen ook wat zachter en voorkomt jeuk.
Misschien zie ik het niet goed, maar zo op het eerste gezicht zit de halslijn in het midden, dus boven de adamsappel aardig aan de hoge kant en zou wel een stukje lager kunnen.
Heel veel succes en plezier met de baardreis, en hou ons goed op de hoogte.
 
Laatst bewerkt:

StevenVB

Stoppelbaard
Hoi Steven, welkom op het gezellige forum.
Het front ziet er al mooi uit, dit wordt alleen nog maar mooier, de wangen zijn ook niet slecht hoor, de wangen zijn altijd wat langzamer en ook het verschil tussen links en rechts dat trekt wel bij. Laat je baard nu lekker een paar maanden verder groeien en geef het de kans zich te ontwikkelen.
De lege plekjes op je kin, dat is je baardpatroon, dat komt heel veel voor bij jonge mensen, als je ouder wordt dan loopt dat wel vol.
Die paar mindere plekjes op de wangen gaan zich nog een stuk verbeteren door de tijd heen.
We gaan eerst kijken hoe je baard er over enkele maanden er uit ziet, en ik verwacht dat dit een mooie baard gaat worden.
Je bent al goed bezig met baardolie, baardolie is heel goed voor de onderliggende huid en geeft de juiste voeding aan je baardharen, het maakt de baardharen ook wat zachter en voorkomt jeuk.
Misschien zie ik het niet goed, maar zo op het eerste gezicht zit de halslijn in het midden, dus boven de adamsappel aardig aan de hoge kant en zou wel een stukje lager kunnen.
Heel veel succes en plezier met de baardreis, en hou ons goed op de hoogte.
Bedankt voor de tips en info Macx!
 

Macx

Baardaap
Bedankt voor de tips en info Macx!
We Benne Op De Wereld Om Elkaar Te Helpen, Nietwaar?
Vriendschap, liefde, broederschap, het zijn geen loze kreten
We leven echt niet voor de grap, dat mag je nooit vergeten
Nee, we benne op de wereld om mekaar om mekaar om mekaar om mekaar
Te hellepe nietwaar?
Jaa, we benne op de wereld om mekaar om mekaar om mekaar om mekaar
Te hellepe nietwaar? Jaaaa

couplet geschreven door
Leen Jongewaard

het hele versje kan je hier lezen.
 

Texman

Koning Baard
Hallo iedereen,

Sinds kort ben ik aan het proberen een baard te laten groeien.
Zoals ik hier al vaak gelezen heb is geduld blijkbaar heel belangrijk.
Heb 2x getrimd en zitten bijwerken (wat ik beter niet gedaan had) omdat ik de open plekken niet meer kon aan zien.
Heb mezelf ook baardolie aangeschaft. Hebben jullie misschien nog wat tips?
Denken jullie dat dit een fatsoenlijke baard kan worden?

Alvast dank,

Vriendelijke groeten,

Steven
Hallo Steven,
Ook van mij welkom op ons leuke forum :).
Het begin is er dat ziet er helemaal niet slecht uit.(Y)
Je baardgroei is niet overal gelijkmatig verdeeld dit heeft te maken met met je leeftijd en je baardgroei moet ook nog goed op gang komen. Wees niet te kritisch op je baard want juist het begin vraagt veel geduld en doorzettingsvermogen. Ook krijg je te maken met een enigszins slordig uiterlijk met het nodige commentaar. Je moet je daar niets van aantrekken. In dit stadium hoef je alleen maar baardolie te gebruiken en baardzeep/shampoo. Ik denk dan ook dat je best een fatsoenlijke baard kan krijgen.
Mocht het tegen zitten ga dan niet meteen trimmen maar raadpleeg ons eerst.
Hou ons op de hoogte Texman :)>
 
Banner image
Top