Eerste "baard"foto

DNA76

Baard
Bedankt allen! De heard is een feit dus vanaf nu kunnen we mikken naar de yeard!
Tot nu toe verloopt alles redelijk soepel! De jeukende fase was biezonder snel voorbij, de groeisnelheid valt op zich ook prima mee, qua dekking zit het ook wel "snor" (de kin mocht voor mij persoonlijk iets meer dekking hebben), enige worsteling tot nu toe is een degelijke handlebar kweeken (meermaals de snor bijgeknipt maar nu toch al een tijdje kunnen afblijven en ik heb de indruk dat de stekfase op de lippen aan het minderen is). Volgens de barbier zit er een "slag" in de snor dus volgende afspraak gaan we bekijken wat de beste optie is ??? We zien wel zeker! Bedankt voor de positieve reacties hier en op naar de volgende 6 maanden! Beard on :)>(Y)
 

DNA76

Baard
image.jpg
Ff een snelle update. Denk dat de progressie iets minder duidelijk wordt. Momenteel heel tevreden van de baard. Hij mag voor mijn part nog een heel stuk verder groeien. Die doelstelling van de lengte stel ik blijkbaar iedere keer opnieuw bij? Hoe langer, hoe leuker vind ik. We zien wel wat het uiteindelijk wordt. De snor is heden ten dage mijn frustratiebron. Ik probeer een mooie snor te kweken en dat lukt precies nog wel. Maar man, die haren in je mond !!! Geen idee of ik dit wel kan volhouden. Gebruik momenteel de snorrenwax van grave before shave. Het helpt iets maar niet echt veel. Ik vermoed dat de snorharen ofwel langer moeten ofwel terug kort. Mensen met wat snorervaring mogen gerust wat tips geven. Ik heb de topics van professor al doorgelezen en you tube heeft ook geen geheimen meer. Maar ondanks dat is die snor toch een hele opgave. Beard on broeders en tot binnenkort op het forum.
@Texman: de fohn stylingtip geeft idd mooie resultaten. Thx.
[DOUBLEPOST=1520419402][/DOUBLEPOST]
Even de foto bekijken ....

Bekijk bijlage 7054

Oke .. (Y):D

(En nu even serieus) Goede baard man! ;)(Y)

Deze keer deed ik men best om eentje te plaatsen in de juiste richting (Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @DNA76
Je baard ziet er heel mooi uit en staat je goed dus ga zo door.(Y)(Y)
Ja de snor is best lastig vooral als je een lange snor wil hebben.
Je zal zal hem in de juiste richting moeten dwingen door veelvuldig te kammen en te borstelen.
Daarnaast is een sterke snorrewax nodig. Naarmate de snorharen langer worden zal het probleem minder worden omdat ze dan beter bij elkaar over de lip te kammen zijn.
Zelf pas ik soort tussenoplossing toe. Direct boven de lip hou ik het zo lang dat ik er net geen last van heb. Aan de zijkanten laat ik het uitgroeien. Ik vind dit ook wat fijner bij het eten. Ook bij deze oplossing heb je snorrewax nodig om de boel in het gareel te houden.
De snorrewax die ik gebruik is Mr. Taylor's Moustache Wax. Deze wax is zacht bij het inbrengen en wordt daarna harder. De snor blijft daarna wel kambaar maar ook op zijn plaats. Ik vindt het een heel goed product.(Y)
Texman :)>
 

DNA76

Baard
Thx jongens voor de positieve reacties!
Ik heb de fout gemaakt om mijn snor steeds bij te trimmen en dan vooral de haren in het midden van de snor. Deze heb ik nu nodig ter ondersteuning van de snor! We gaan ons best doen en letterlijk eens doorbijten! Qua groeisnelheid mag ik echt niet klagen dus hopelijk is alles snel ingehaald en kan ik binnen een maand of 2 een lekker exemplaar in primeur voorstellen aan jullie! Thx voor de support!
Beard on :)>
 
Banner image
Top